تور ارزان فرانسه: مهمترین نمایشگاه گردشگری؛ تاپ ریزای پاریس امروز به کار خود انتها داد

به گزارش تاورنا، نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا فرانسه در هفت روز گذشته برگزار گردید و ایران با 12 آژانس مسافرتی در این برنامه شرکت کرد این نمایشگاه هفتم مهر ماه به کار خود انتها می دهد.

تور ارزان فرانسه: مهمترین نمایشگاه گردشگری؛ تاپ ریزای پاریس امروز به کار خود انتها داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

یکی از مهمترین نمایشگاه های متخصصان بازار گردشگری نمایشگاه تاپ ریزای فرانسه است که خریداران و فروشندگان در هر بخشی از صنعت گردشگری از آن تماشا می نمایند و تولیدات و نو آوری های خود را به نمایش می گذارند چرا که در برگیرنده فرصت های کاری در زمینه های تفریحی و حرفه ای است.

نمایشگاه بین المللی تخصصی بازار گردشگری فرانسه که با نام آی. اف. تی. ام. (International French Travel Markt)- تاپ رزا (Top Resa) شناخته می گردد؛ هر ساله اواخر سپتامبر در شهر پاریس برگزار می گردد.

در این نمایشگاه بیش از 330 موسسه و شرکت دست اندر کار صنعت گردشگری معتبر خارجی شامل آژانس های مسافری، تورهای مسافرتی، شرکت های هواپیمایی، شبکه زنجیره ای هتل ها و کرایه خودرو، خدمات خود را به وسیله بیش از 1300شرکت در نمایشگاه پاریس معرفی می نمایند.

این نمایشگاه مهم ترین و گران ترین نمایشگاه بازار سفر و صنایع مرتبظ با گردشگری در جهان است. بطوری که هر متر غرفه در نمایشگاه 1800 یورو و دریافت کارت ورودی نیز 50 یورو قیمت دارد.

ایران سال جاری در این نمایشگاه که از چهارم مهر ماه برپا شده و تا امروز هفتم مهر ماه نیز ادامه دارد، همراه با دوازده آژانس مسافرتی شرکت کرد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مسئولیت برقراری پاویون ایران در نمایشگاه را به عهده گرفت.

ایران در این نمایشگاه 130 متر غرفه داشت که نسبت به سال گذشته 40 متر افزایش پیدا کرد. بعلاوه پاویون ایران در نمایشگاه سال جاری با تم سمنان شکل گرفت و در طول برگزاری آن معاون سفارت ایران در پاریس، معاون وزیر اقتصاد فرانسه، فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی ایران و خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان نیز از نمایشگاه و غرفه ایران تماشا کردند.

در روزهای اخیر نیز نشستی به دعوت سفارت ایران در پاریس برگزار گردید که دلفی سفیر ایران در پاریس میزبان آن بود در این نشست سفیر ایران با فعالان عرصه گردشگری و مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان نشست و گفتگو داشت.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2000

به "تور ارزان فرانسه: مهمترین نمایشگاه گردشگری؛ تاپ ریزای پاریس امروز به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: مهمترین نمایشگاه گردشگری؛ تاپ ریزای پاریس امروز به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید