انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری لرستان

به گزارش تاورنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اطلاع داد: اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری این استان انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری لرستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سیدامین قاسمی 30 بهمن ماه 98 اظهار کرد: در مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری این استان که 29 بهمن با حضور 31 نفر در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید، با انجام رأی گیری پنج نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره، یک نفر بازرس و یک نفر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

او اظهار کرد: عسگر بارانی، حامد سپهوند، محسن اکبری، فتانه بازگیر و فاطمه زادسر به عنوان اعضای هیئت مدیره، محسن سوری به عنوان بازرس و ندا ایزدی پور به عنوان بازرس علی البدل در این مجمع اعتماد راهنمایان را به دست آوردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برای نخستین بار است که انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری این استان تشکیل می گردد، اضافه کرد: در دو سال اخیر انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری و انجمن هتل داران لرستان برای نخستین بار و با پیگیری این اداره کل تشکیل شده است.

او از تشکیل انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری این استان ابراز امیدواری کرد و ادامه بیان نمود: با تشکیل این انجمن شاهد انسجام بیشتر راهنمایان و در نهایت رونق صنعت گردشگری در لرستان خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 714

به "انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید