اولین خرید استقلال برای فصل بعد معین شد

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: استقلال این روز ها مهیای حضور در فینال جام حذفی می گردد، ولی نیم نگاهی هم به بازار جابجایی دارد. این تیم که این بار قرار است با نظر فرهاد مجیدی بسته گردد احتیاج مبرم به مهاجم نو دارد، چون از قرار دو مهاجم اصلی استقلال قرار است از این تیم جدا شوند.

اولین خرید استقلال برای فصل بعد معین شد

به گزارش خبرنگاران، شیخ دیاباته اولین مهاجمی است که باشگاه آبی پوشان را ترک می نماید. پیش از این اسم شده او در لیست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته و حالا چندین بازی است که اصلا در ترکیب استقلال هم قرار نمی گیرد. به غیر از او، مهدی قایدی هم دیگر بازیکنی است که شایعه شده از استقلال جدا می گردد. فرهاد مجیدی گفته اگر جایگزین مناسبی برای قایدی پیدا گردد به او اجازه خروج خواهد داد.

به هر روی آنچه که تعیین است اینکه فرهاد مجیدی برای پرکردن جای خالی یکی از دو مهاجمش، اولین بازیکن لیست نو استقلال را آماده نموده است؛ البته این قدر که نام این مهاجم اطراف باشگاه استقلال شنیده شده او چندان هم نو محسوب نمی گردد: امین قاسمی نژاد!

این بازیکن که در پدیده توپ می زند دو فصلی می گردد که قرار است پیراهن استقلال را به تن کند، ولی هر بار بنا به دلایلی محقق نشده است. این بار قاسمی نژاد بازیکن آزاد است و به نظر می رسد به زودی بالاخره به چیزی که دو طرف می خواهند می رسد و پیراهن استقلال را به تن خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1759

به "اولین خرید استقلال برای فصل بعد معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید استقلال برای فصل بعد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید