بخش بتل رویال به زودی از Fallout 76 حذف خواهد شد

به گزارش تاورنا، شرکت بتسدا با انتشار مطلب تازه ای در وب سایت خود، از حذف حالت زمستان هسته ای (Nuclear Winter) که مود بتل رویال را در دسترس بازی بازهای Fallout 76 قرار می دهد، خبر داده است. از ماه سپتامبر دیگر امکان تجربه حالت نه چندان محبوب بتل رویال از دسترس بازیکنان جدیدترین نسخه بازی Fallout خارج خواهد شد.

بخش بتل رویال به زودی از Fallout 76 حذف خواهد شد

شرکت بتسدا در مطلب منتشر شده از دلایل حذف بخش بتل رویال صحبت نموده و اذعان نموده که تعداد بازیکنان، به مقدار ای نیست که این بخش، یک تجربه پویا و مجذوب کننده ارائه دهد. در واقع لابی های آنلاین بازی با کمبود باز کننده روبرو است و تعداد افراد کافی به منظور آغاز یک بازی نو به سختی پیدا می گردد. بتسدا در این مورد می گوید:

بتسدا اضافه نموده است که گرفتن چنین تصمیمی برای آن ها سخت بوده و بارها تمام جوانب ماجرا را آنالیز نموده تا مبادا ضربه ای به جامعه بازی وارد گردد. بخش بتل رویال اولین بار در نمایشگاه E3 2019 رونمایی شد و توانست با استقبال بازیکنان روبرو گردد. بازی Fallout 76 در زمان انتشار با مسائل زیادی روبرو شد و علاوه بر باگ های آزاردهنده، عدم انتشار محتوای مناسب هم به اسم نقاط ضعف از سوی منتقدان مطرح می شد. این شرکت توانست مسائل موجود را حل نماید و محتوایی درخور عاشقان Fallout منتشر کند.

بتسدا در ادامه اعلامیه منتشرشده، از ادامه پشتیبانی از حالت PvP خبر داده است: ما هنوز در پی یافتن روش های مبارزه PvP هستیم تا همگی بتوانند از بازی لذت ببرند و ادامه سال، جزئیات بیشتری را منتشر خواهیم کرد. باید اضافه کنیم که می خواهیم حذف حالت بتل رویال را برای افرادی که حتی یک بار وارد این بخش شدند، جریان کنیم.

شرکت بتسدا جوایز مناسبی را به افرادی که بخش بتل رویال را تجربه نموده اند، اهدا خواهد نمود. کاربران امکان استفاده از سکه های اهدایی را به منظور ارتقاء سطح خود خواهند داشت. هر کاربر بسته به مقدار رنک خود، از 6 تا 600 سکه دریافت خواهد نمود. بتسدا در آخر از تمامی افرادی که این بخش را تجربه نموده اند تشکر نموده و قول خبرهای خوبی برای بازیکنان Fallout 76 داده است. در آخر باید تکرار کنیم که با آغاز ماه سپتامبر، امکان تجربه بخش بتل رویال را نخواهید داشت.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1750

به "بخش بتل رویال به زودی از Fallout 76 حذف خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش بتل رویال به زودی از Fallout 76 حذف خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید