برگزاری 3 رویداد عظیم پژوهشی در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش تاورنا، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: نیمه دوم امسال 3 رویداد مهم پژوهشی در این دانشگاه برگزار می گردد.

برگزاری 3 رویداد عظیم پژوهشی در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، احمد حقانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: رویداد ایده شو کسب و کار با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در نیمه دوم 1400 برگزار می گردد.

حقانی توضیح داد: رویداد ایده شو کسب و کار در محور های گیاهان دارویی، کشاورزی و زیست فناوری پذیرای ایده های دانشجویان، محققان و صاحب نظران بوده و پس از ارزیابی داوران، ایده های برتر معرفی خواهند شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به برگزاری دومین رویداد مهم پژوهشی با اسم نخستین کنفرانس مباحث نوین در زیست شناسی و زیست فناوری اشاره نمود و یادآور شد: این رویداد ملی آذر سال جاری با همکاری مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه در پنج محور میکروبیولوژی پزشکی، دامپزشکی، غذایی و گیاهی، بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی مولکولی، زیست شناسی سلولی و مولکولی و ویروس شناسی برگزار می گردد.

وی از برگزاری رویداد سومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی (دام تاپ 3) با همکاری مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه شهرکرد و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری اطلاع داد و به آنا گفت: تا به امروز دو رویداد ملی ایده شو دامپزشکی (دام تاپ) با موفقیت برگزار شده که دستاورد های خوبی در راستای معرفی صاحبان ایده ها به حوزه کسب و کار داشته است.

حقانی عنوان کرد: امیدواریم اسفند 1400 شاهد برگزاری سومین دوره از مسابقات ملی دام تاپ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد باشیم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، محور های رویداد ملی دام تاپ را شامل دامپزشکی و کسب و کار دیجیتال، آبزی پروری و تهیه خوراک آبزیان و غذا های فراسودمند اعلام و از دانشجویان، محققان و صاحبان ایده در رشته های دامپزشکی و گروه های مرتبط با آن دعوت کرد در این رویداد ملی شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1802

به "برگزاری 3 رویداد عظیم پژوهشی در دانشگاه آزاد شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 3 رویداد عظیم پژوهشی در دانشگاه آزاد شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید