بهترین تجربه های غذایی سنگاپور

به گزارش تاورنا، در سنگاپور در کجا غذا بخوریم

سنگاپور آنقدر تنوع فرهنگی و نژادی دارد که غذاهای آن هم ترکیبی از غذاهای کشورهای مختلف است . تنوع غذایی و محصولات تازه و بینظیر آن غذاهایی با طعم دلچسب را برای شما به ارمغان می آورد. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با بهترین تجارب غذایی این کشور آشنا کنیم

بهترین تجربه های غذایی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اسلینگ مخصوص سنگاپور را امتحان کنید

اسلینگ، نوشامیدنی مخصوص سنگاپور و از نمادین ترین نوشیدنی ها در جهان است که برای اولین بار در بین سال های 1910 تا 1915 در هتل رافلز از ترکیب آبمیوه های مقوی و خوشمزه درست شده است . این نوشیدنی به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان شده و بدون شک، بهترین محل برای لذت بردن از مزه خاص و بینظیر آن هم در همان محل تولد این نوشیدنی یعنی کافه هتل رافلز است

به مراکز دستفروش ها بروید

در کشورهایی مثل چین، سنگاپور، مالزی مراکزی در فضای باز وجود دارد که پر از غرفه ها و بوفه های غذاهای خوشمزه است. در این مراکز غذاها کاملا بهداشتی و با کیفیت هستند و قیمت آن ها از جاههای دیگر خیلی ارزان تر است پس اگر به سنگاپور سفر می کنید حتما به محل دستفروش های این شهر سر بزنید در آنجا در بوفه ها، غرفه ها و رستوران ها که همه در یک جا قرار دارند می توانید همه غذاهای محلی سنگاپوری را ببینید و از طعم آن ها لذت ببرید، غذاهای مالایی، هندی و چینی هم در محل این دستفروش ها پیدا می گردد. این محل بهشت غذاهای خوشمزه است و با غذاهای خوشمزه خود در تمام طول روز و پاسی از شب از شما پذیرایی می نماید. از این مراکز دستفروش ها در سنگپور زیاد پیدا می گردد یک غرفه خوشمزه پیدا کنید و غذای خود را سفارش دهید و با طعم غذاهای محلی این کشور آشنا شوید. این مراکز معمولا خیلی شلوغ هستند و گاهی مجبور می شوید برای آماده شدن سفارش خود دقایقی صبر کنید فقط حواستان به خالی شدن جایگاه ها باشد چون میز و جایگاه خالی معمولا خیلی سخت پیدا می گردد.

شام خود را در در چرخ و فلک فلایر میل کنید

امروزه بیشتر کشورهای بزرگ جهان چرخ و فلک های دارد که سنگاپور هم از این قائده مستثنی نیست. سنگاچور یکی از بزرگترین چرخ و فلک های جهان را دارد این چرخ و فلک شما را 65 متر بالا می برد و از آن بالا از چشم انداز پانارومایی شهر و دریا حیرت زده می شوید. در داخل این کابین ها برای شما امکانات غذا خوردن محیا است و انواع غذاها و نوشیدنی دلخواه خود را می توانید سفارش داده و میل کنید. شام خوردن در این کابین ها در حالی که می چرخید و از مناظر لذت می برید واقعا لحظاتی رویایی را بریتان ایجاد می نماید. در سفر به سنگاپور این تجربه ناب را از دست ندهید.

صبحانه خود را همراه اورانگوتان ها میل کنید

در یکی از باغ وحش های سنگاپور شما می توانید با ارورانگوتان ها صبحانه بخورید مسئولان این باغ وحش برای تربیت اورانگوتان ها اجازه می دهند که آن ها براحتی در کنار شما غذا بخرند و این تجربه ای منحصربفرد است که در هیچ کشور دیگری نصیبتان نمی گردد. در حالی که صبحانه می خورید بازی اورانگاتون ها به تماشا می نشینید و از نزدیک با آن ها عکس می اندازید بعد از صبحانه هم می توانید از مناظر باغ های این باغ وحش و دیگر گونه های جانوری خاص این منطقه دیدن کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 328

به "بهترین تجربه های غذایی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تجربه های غذایی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید