برترین هتل های وارنا ، اقامتی رمانتیک در بلغارستان Varna (تور بلغارستان ارزان)

به گزارش تاورنا، برترین هتل های وارنا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین هتل های وارنا ، سخن خواهیم گفت.

برترین هتل های وارنا ، اقامتی رمانتیک در بلغارستان Varna (تور بلغارستان ارزان)

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

پیدا کردن یک مکان رمانتیک برای اقامت هنگامی که نزدیک به دریا هستید بسیار آسان تر است - یک قایق در طلوع آفتاب یک چشم انداز بسیار بهتر نسبت به آسمان خراش های شهرها است. با این حال، برای کسب عنوان هتل بوتیک بیش از تنها زیبایی ضروری است. در اینجا بعضی از برترین هتل ها و آپارتمان ها در وارنا را به شما معرفی خواهیم کرد.

Hotel Hi - هتل های

اگر به دلایلی زندگی شما شامل گذراندن زمان بیشتری در هتل نسبت به گذراندن اوقات در خانه تان است، سفر شما به وارنا به ناچار شما را به هتل سلام منتقل خواهد نمود. این هتل مکانی است که مانند خانه به نظر می رسد و احساس می گردد، هم به خاطر جو و فضای آن و هم کارکنان آن. هر جزئیات کوچکی مانند خانه با دقت مورد توجه قرار گرفته است - از بالش های رنگی تا تلویزیون سبک Retro و ست شطرنج آن. این ساختمان چشمگیر و تاثیرگذار در واقع یک خانه بازسازی شده است، با یک تراس پشت بام نو و چشم انداز ای دیدنی و شگفت انگیز به خلیج وارنا، که به خصوص در شب بسیار دوست داشتنی است.

آدرس:

به وسیله لینک زیر اتاق خود را رزرو کنید:

Book Now

Ventura Boutique Hotel - هتل بوتیک ونتورا

این هتل بوتیک از هر گوشه خود فریاد می زند ، من مجلل و فوق العاده هستم ! هیچ جزئیاتی نادیده گرفته نشده و شما می توانید مطمئن باشید که همه چیز از غذا گرفته تا اتاق بی نظیر است. با توجه به این که از مرکز شهر دور است ، در نظر داشته باشید که اگر بخواهید به ناحیه پر عابر و شلوغ برسید، باید تاکسی بگیرید. به نظر ما، این کار اضافی ارزش اقامت در این هتل را دارد. امکانات این هتل شامل وای فای رایگان ، رستوران ، بار و ترانسفر فرودگاهی است.

آدرس:

به وسیله لینک زیر اتاق خود را رزرو کنید:

Book Now

Tevi Boutique Apartments - هتل آپارتمان های توی

هتل آپارتمان های Tevi با فاصله تنها دو دقیقه از باغ دریایی وارنا (Sea Garden) واقع شده است و شامل دو استودیوی لوکس برندهای نو، یک آپارتمان 2 اتاق خوابه و دو آپارتمان 3 اتاقه است. هر آپارتمان با سبکی شیک و در عین حال راحت مبلمان شده است که احساسی مانند تعطیلات در ساحل را دارد. آشپزخانه برای تهیه قهوه صبحانه یا شام تان بسیار مناسب می باشد. امکانات هتل شامل وای فای رایگان ، آشپزخانه و گهواره بچه است .

آدرس:

منبع: تاپ تراول
انتشار: 16 شهریور 1401 بروزرسانی: 16 شهریور 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2128

به "برترین هتل های وارنا ، اقامتی رمانتیک در بلغارستان Varna (تور بلغارستان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های وارنا ، اقامتی رمانتیک در بلغارستان Varna (تور بلغارستان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید