(تصاویر) هواپیمای لوکسی که کریستیانو رونالدو با آن سفر می نماید

به گزارش تاورنا، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس همیشه بین تورین و سرزمین مادری اش مادیرای پرتغال در رفت وآمد است، به همین دلیل منطقی بود که سال 2015 یک جت مدل گلف استریم G200 دو موتوره را با پرداخت 20 میلیون پوند به دارایی هایش اضافه کند. حتماً به وفور دیده اید که کریستیانو و نامزدش جورجینا رودریگس عکس هایی در کنار یکدیگر به اشتراک می گذارند که در این وسیله حمل و نقل هوایی لوکس حضور دارند. این جت ارزش پرداخت هر پنی اش را داشته است.

(تصاویر) هواپیمای لوکسی که کریستیانو رونالدو با آن سفر می نماید

سریع

G200 که در اصل آسترا گلکسی نامگذاری شده، توانایی رسیدن به سرعت 560 مایل در ساعت (901 کیلومتر در ساعت) را دارد. به این معنی است که پرواز رونالدو از فرودگاه فونچال در جزیره مادیرای پرتغال به تورین در ایتالیا تقریباً 6 ساعت و 25 دقیقه طول می کشد. این جت دامنه تا 3910 مایل (6292 کیلومتر) را پوشش می دهد و 4 خدمه دارد. بنابراین برای پروازهای سریع از ایتالیا به اطراف اروپا یک جت ایده آل به حساب می آید. پیکربندی G200 و جایگاه هایش باکیفیتش باعث می گردد این جت ظرفیت 8 تا 10 نفر مسافر را داشته باشد.

کمیاب

پس از اولین پروازِ این جت در سال 1997 که به دنبال صدور مجوز توسط آمریکا صورت گرفت، G200 برای پروازهای بعدی در سال 1999 در دسترس بود. این جت در جهان کمیاب است، چراکه فقط 250 فروند از آن ساخته شده است. همین عدد باعث می گردد متوجه شویم که چقدر خرید این جت توسط رونالدو خاص و منحصربه فرد است. آخرین G200 در سال 2011 فراوری شده و وقتی که G250 آغاز به فراوری کرد، از خط فراوری خارج شد.

امکانات

همان طور که می توان تصور کرد، چیزی که برایش 20 میلیون پوند هزینه می گردد، حتماً امکاناتی ویژه دارد. G200 هم جت پرهزینه ای است که پرواز با آن همواره لوکس خواهد بود. رونالدو علاوه بر اینکه در این جت راحت است و دلیل آن هم جادار بودنِ جت به شمار می رود، یک کمد مخصوص لباس دارد که لباس های برند خودش CR7 را در آن نگهداری می نماید. اینترنت، تلفن، نمابر، اجاق گاز برقی، مایکروویو، یخچال و وسایلی برای سرگرمی هم در جت کریستیانو رونالدو وجود دارد. شاید کسانی که با رونالدو در این پرواز قرار می گیرند، به یکی از مهم ترین هدف های زندگی شان برسند!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1395

به "(تصاویر) هواپیمای لوکسی که کریستیانو رونالدو با آن سفر می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "(تصاویر) هواپیمای لوکسی که کریستیانو رونالدو با آن سفر می نماید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) هواپیمای لوکسی که کریستیانو رونالدو با آن سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید