توضیحات چمران درباره تعطیلی بعضی از جلسات صحن علنی شورای شهر، شرایط جسمانی رئیس شورا از زبان خودش

به گزارش تاورنا، رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره لغو بعضی از جلسات صحن علنی شورا و آخرین شرایط جسمانی اش ارائه داد.

توضیحات چمران درباره تعطیلی بعضی از جلسات صحن علنی شورای شهر، شرایط جسمانی رئیس شورا از زبان خودش

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، درباره برگزاری جلسات صحن شورای شهر ششم گفت: تصمیم گرفته ایم که برای مدتی بعضی از روزها، جلسات صحن علنی شورای ششم را لغو و برگزار نکنیم تا کار ها با برنامه ریزی دقیق و سرعت بیشتری پیش رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شروع کار فعالیت شورای ششم قرار داریم و هنوز شهرداری یک لایحه بیشتر به شورا ارائه نداده است و طرح ها و لوایح آن طور که باید هنوز آماده نشده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: البته تعدادی از طرح ها اکنون آماده شده، ولی باید در کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران چکش کاری گردد و این مسأله زمان می برد لذا تصمیم گرفتیم بعضی مواقع به جای برگزاری صحن علنی شورا به کار های دیگر برسیم.

چمران با اشاره به اینکه این موضوع نه تنها باعث تسریع در اجرای برنامه ها خواهد شد بلکه هزینه ها را هم کاهش می دهد، گفت: در زمان هایی که صحن شورا برگزار نمی گردد اعضای شورا یا فعالیت های نظارتی را انجام می دهند و یا به صورت دقیق به مسأله طرح ها و لوایح می پردازند تا خدایی ناکرده دچار کم کاری در اختصاص وقت و زمان نشویم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص شرایط سلامت جسمانی اش گفت: الحمدلله در حال حاضر شرایط جسمانی مساعدی دارم، ولی به هر حال وقتی افراد دچار کسالت می شوند تا بهبودی کامل به دست بیاورند زمان می برد و تدریجی بهبودی حاصل می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1799

به "توضیحات چمران درباره تعطیلی بعضی از جلسات صحن علنی شورای شهر، شرایط جسمانی رئیس شورا از زبان خودش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات چمران درباره تعطیلی بعضی از جلسات صحن علنی شورای شهر، شرایط جسمانی رئیس شورا از زبان خودش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید