تویوتا خودروی 40 ساله خود را فیس لیفت کرد

به گزارش تاورنا، ظاهر و شکل بدنه به طور کلی همان سبک کلاسیک را دارد و فقط تغییراتی در نمای جلو و عقب و کابین اتفاق افتاده است.

تویوتا خودروی 40 ساله خود را فیس لیفت کرد

به گزارش خبرآنلاین؛ در قسمت جلویی شاهد استفاده از چراغ های گرد هستیم که ظاهر کلاسیک خودرو را بیشتر حفظ نموده است. در نمای جانبی، رینگ های نو و به روزی به چشم می خورند.

قسمت پشتی هم با تغییراتی عجیب روبه رو شده است. چراغ های پشتی از شکل عمودی خود خارج و به قسمتی روی سپر منتقل شده است. جای آن چراغ قبلی را چه چیزی پر می نماید؟ یک قطعه پلاستیکی با چند میخ روی آن!

ظاهرا مهندسین تویوتا تحت تاثیر دستاورد های شگرف مهندسین سایپا و ایران خودرو قرار گرفته و از آن ها الهام گرفته اند!

کابین فوق العاده قدیمی، اکنون دارای یک صفحه نمایش لمسی 6.7 اینچی برای سیستم اطلاعات تفریح است که Apple CarPlay و Android Auto را ارائه می نماید. بعلاوه تغییراتی در کیلومترشمار ایجاد شده است و اکنون صفحه نمایش 4.2 اینچی مدرن تری دارد. این خودرو دارای هشدار خروج از خط، هشدار علائم سرعت و نور بالای اتوماتیک است.

تویوتا در ژاپن میخواهد لندکروزر سری 70 مدل 2024 را با موتور 2.8 لیتری دیزل متصل به گیربکس شش سرعته اتوماتیک بفروشد. این موتور نیروی 201 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتن متری را به وسیله یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به هر دو محور منتقل می نماید.

پسرعموی استرالیایی آن همچنان از موتور 4.5 لیتری V 8 دیزلی بهره می برد که 202 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور خود را به وسیله یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ ها می رساند. از طرف دیگر، می توانید به سراغ یک پیشرانه 2.8 لیتری دیزلی نو با 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور بروید.

تویوتا استرالیا میخواهد لندکروزر سری 70 را در مدل های پیکاپ و شاسی بلند با همان نمای جلو مدرن شده نسخه ژاپنی بفروشد. جزئیات کامل، در زمان معرفی این مدل برای سه ماهه چهارم سال، در استرالیا اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2273

به "تویوتا خودروی 40 ساله خود را فیس لیفت کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تویوتا خودروی 40 ساله خود را فیس لیفت کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا خودروی 40 ساله خود را فیس لیفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید