جولیانی: ترامپ قطعاً شکست در انتخابات را قبول نمی کند، پرونده قطوری علیه بایدن تشکیل می دهیم

به گزارش تاورنا، وکیل رئیس جمهور آمریکا با اعلام اینکه با توجه به زیر سؤال بودن دهها هزار رأی، دونالد ترامپ هرگز شکست را قبول نخواهد کرد، از تشکیل پرونده ای قطور علیه جو بایدن در دادگاه فدرال آمریکا خبر داد.

جولیانی: ترامپ قطعاً شکست در انتخابات را قبول نمی کند، پرونده قطوری علیه بایدن تشکیل می دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری سی بی اس، رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک نشست خبری در فیلادلفیا تأکید کرد که دونالد ترامپ پذیرای شکست در انتخاباتی که 600 هزار رأی آن هنوز زیر سؤال است، نخواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رودی جولیانی که پس از اعلام پیروزی جو بایدن از سوی رسانه های آمریکایی با خبرنگاران گفتگو می کرد، در ابتدا مدعی شد که خبر پیروزی بایدن را نشنیده است.

وی سپس از خبرنگاران پرسید: چه کسی این [پیروزی بایدن] را اعلام کرده است؟ پس از آن که یکی از خبرنگاران در پاسخ گفت که همه رسانه ها جو بایدن را پیروز انتخابات اعلام کرده اند، جولیانی گفت: حرف های مسخره نزنید! تا وقتی که شکایت ما به دادگاه نرود و تکلیفش معین نشود، نتیجه نهایی انتخابات اعلام نخواهد شد.

جولیانی در ادامه درباره احتمال اینکه دونالد ترامپ زودتر شکست خود در انتخابات را بپذیرد، گفت: وقتی هنوز صحت دست کم 600 هزار رأی زیر سؤال است، او قطعاً شکست را قبول نخواهد کرد.

وکیل ترامپ سپس با اشاره به شفاف نبودن فرآیند رأی گیری پستی گفت: بسیار توهین آمیز است که نکات امنیتی در این زمینه رعایت نشد. این روش رأی گیری بسیار مشکوک بود و چالش بزرگی را ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: ما پرونده های متعددی را برای دادخواهی به دادگاه فدرال ارائه خواهیم کرد و این مسئله فقط به پنسیلوانیا محدود نخواهد شد. موارد کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد و درنهایت این یک پرونده قطور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1299

به "جولیانی: ترامپ قطعاً شکست در انتخابات را قبول نمی کند، پرونده قطوری علیه بایدن تشکیل می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولیانی: ترامپ قطعاً شکست در انتخابات را قبول نمی کند، پرونده قطوری علیه بایدن تشکیل می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید