حضور 2 رکابزن مهریزی در مسابقات جهانی اندونزی

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز گفت: 2 دوچرخه سوار جوان مهریزی امروز به مسابقات جهانی سینگ کاراک اندونزی اعزام می شوند و در این مسابقات رکاب می زنند.

حضور 2 رکابزن مهریزی در مسابقات جهانی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

داود فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مهریز با بیان اینکه دو دوچرخه سوار مهریزی در مسابقات سینگ کاراک اندونزی رکاب می زنند اظهار کرد: سید معزالدین سید رضائی و سید مصطفی سید رضائی دو رکابزن مهریزی در قالب تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در مسابقات سینگ کاراک اندونزی رکاب می زنند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم های معتبر آسیایی حضور دارند توضیح داد: این مسابقات قرار است از 17 تا 25 خرداد و در 9 مرحله در کشور اندونزی در رشته استقامت جاده برگزار گردد.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان یزد اضافه نمود: 3 تیم تیم پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز در این مسابقات به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

وی بیان کرد: رحیم امامی، رامین مهربانی، آروین معظمی گودرزی، امیر زرگری، محمد رجبلو، حسین ناطقی، محسن سلگی، وحید دهقان زاده و محمود حضوری به همراه دو دوچرخه سوار مهریز امروز راهی اندوزی می شوند.

رئیس ورزش و جوانان مهریز اعلام نمود: شهرستان مهریز با توجه به سرمایه گذاری مناسبی که در زمینه دوچرخه سواری داشته، موفقیت های زیادی در این زمینه کسب نموده است.

فتح آبادی اضافه نمود: دوچرخه سواری یکی از پرطرفدارترین ورزش های شهرستان مهریز است و حمایت های معنوی مناسبی از سوی علاقه مندان به این ورزش در شهرستان صورت می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 325

به "حضور 2 رکابزن مهریزی در مسابقات جهانی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 2 رکابزن مهریزی در مسابقات جهانی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید