آنلاین از بازی های آسیایی ، هت تریک کشتی با طلای هادی

به گزارش تاورنا، روز دوم بازی های آسیایی با رقابت ورزشکاران ایران در رقابتهای قایقرانی، شمشیر بازی، سپک تاکرا، هندبال، تکواندو و وشوو شروع شد.

آنلاین از بازی های آسیایی ، هت تریک کشتی با طلای هادی

به گزارش خبرنگاران، پرویز هادی کشتی گیر 125 کیلو گرم تیم ملی کشتی آزاد بعد از برتری مقابل کشتی گیر چینی به مدال طلای این وزن رسید. پرویز هادی در مسابقه فینال 8 بر یک برنده شد تا سومین مدال طلای کشتی در این بازی ها به نام ایران ثبت گردد. کشتی ایران قبل از این صاحب دو مدال طلا گردیده بود که با برتری هادی در فینال سومین مدال طلای کشتی به دست آمد. کشتی آزاد علاوه بر این سه طلا یک برنز هم کسب نموده بود. علیرضا کریمی، حسن یزدانی و پرویز هادی سه طلایی کشتی ایران و رضا اطری تنها کشتی گیر برنزی ایران در این دوره بودند.

دو برد و یک باخت سانداکاران در روز دوم

در سرانجام روز دوم مسابقات ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، سانداکار 65 کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران توانست با پیروزی مقابل حریفی از اندونزی راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد.

در ادامه رقابت های ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، فرود ظفری سانداکار وزن 65- کیلوگرم تیم ملی به عنوان آخرین نماینده ایران در مسابقات امروز به مصاف حریفی از کشور میزبان(اندونزی) رفت که با حساب 2 بر صفر کهیادی یودی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در سایر مسابقات امروز نیز عرفان آهنگریان سانداکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ووشو که با ناک اوت کردن حریف تایلندی راهی مرحله یک شانزدهم گردیده بود، در مبارزه این مرحله الحاجی هلال علی محمد از یمن را در پیش داشت که 2 بر صفر حریفش را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اما رضا سبحانی در وزن 56- کیلوگرم، در نخستین مبارزه خود یوسوف ویدیانتو از اندونزی را پیش رو داشت که 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد. به این ترتیب سبحانی نخستین سانداکار حذف گردیده ایران از دور رقابت های بازی های آسیایی شد.

کیخا در فینال، بهترین نتیجه تاریخ ژیمناستیک

تیم ملی ژیمناستیک ایران با قرار دریافت در بین هشت تیم برتر به فینال بازیهای آسیایی راه پیدا کرد. مسابقات ژیمناستیک بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آغاز شد و تیم ملی ایران متشکل از سعیدرضا کیخا، سامان مدنی، محمدرضا خسرونژاد و مهدی احمدکهنی از ساعت 18 رقابت خود را با دیگر کشورها برگزار کردند.

نمایندگان ایران ابتدا کار خود را در ماده حرکات زمینی آغاز کردند و سپس در ماده خرک حلقه کار خود را ادامه دادند. در بخش خرک حلقه کیخا نمایش بسیار خوبی داشت و نمره قابل قبولی گرفت . ماده بعدی که ملی پوشان ایران نمایش خود را انجام دادند در بخش دارحلقه بود که در این بخش کهنی نمایش قابل قبولی داشت. در ماده پرش خرک سه نماینده ایران نمایش خود را با کمترین درصد خطا انجام دادند. در ادامه نوبت به ماده پارالل رسید و سامان مدنی اولین نماینده ایران روی میله رفت و با توجه به اینکه نمایشش روی میله خوب بود ولی در فرود با خطا روبرو شد. خسرونژاد، کیخا و کهنی دیگر نمایندگان ایران در این ماده نمایش بهتری داشتند. در ماده بارفیکس نمایندگان ایران بهترین نمایش را داشتند و با کمترین اشتباه حرکات خود را به سرانجام بردند. تیم ملی ژیمناستیک ایران بعد از انجام بازی های امروز با قرار دریافت در رده هشتم، به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

همچنین سعیدرضا کیخا با قرار دریافت در رده ششم انفرادی ماده خرک حلقه به فینال این وسیله رسید.

اولین مدال انفرادی شمشیربازی در آسیایی بعد از 44 سال

علی پاکدامن با قبول شکست برابر شمشیربازی کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 اندونزی به مدال برنز رسید.

در دومین روز از رقابت های شمشیربازی بازی هایی آسیای 2018 اندونزی امروز (دوشنبه) رقابت های اسلحه سابر مردان و فلوره زنان آغاز شد. برای تیم ملی شمشیربازی ایران که در روز دوم تنها در بخش انفرادی اسلحه سابر نماینده داشت، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن روی پیست رفتند که در آغاز مرحله یک چهارم نهایی مجتبی عابدینی با شکست برابر سابریست نام آشنای کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی بازماند و علی پاکدامن هم با شکست نزدیک 15 بر 14 برابر دیگ سابریست کره ای از صعود به دیدار سرانجامی بازماند و به مدال برنز بازی های آسیایی بسنده کرد.

این اولین مدال سابر انفرادی ایران در بازیهای آسیایی پس از 44 سال است. علی پاکدامن که در دور گروهی بسیار مقتدرانه ظاهر شد، توانست در پنج دیدار متوالی به ترتیب برابر حریفانی از ژاپن، ویتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزی به پیروزی برسد و به جمع سی و دو سابریست برتر آسیا راه یابد.

در این رشته مجتبی عابدینی هم که با کسب دو پیروزی برابر نمایندگان قطر و مالزی و سه شکست برابر ویتنام، هنگ کنگ و چین راهی جدول اصلی سی دو نفره گردیده بود، در اولین دیدارش در جدول اصلی توانست برابر یینگ مینگ ژو از چین با نتیجه 15 بر 6 به پیروزی برسد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. او در این مرحله به مصاف گو بونگیل قهرمان المپیک ریو از کره جنوبی رفت و از راهیابی به جمع جهار سابریست برتر بازماند تا دستش از کسب مدال کوتاه بماند.

پرویز هادی در یک قدمی طلا

پرویز هادی کشتی گیر سنگین وزن ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در روز سرانجامی مسابقات کشتی آزاد با برتری مقابل کشتی گیر مطرح ازبکستانی به یک قدمی مدال طلا رسید.

پرویز هادی در دومین مسابقه خود با برتری 10 بر صفر مقابل کشتی قزاقستانی به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله هم توانست از سد کشتی گیر پر قدرت اربکستانی به برتری برسد و به دیدار فینال راه پیدا کند. هادی با این پیروزی کار خود را برای رسیدن به مدال طلا آسان کرد.

حذف خالدان از تنیس انفرادی بازی های آسیایی

شاهین خالدان در جدول انفرادی به رقابت پرداخت که او نیز با شکست برابر حریفش حذف شد.

خالدان پس از اینکه در دور اول جدول انفرادی حریفش حاضر نشد، برابر واتانوکی از ژاپن نهاده شد که با نتیجه 2برصفر (6-1 و 6-3) مغلوب شد.

خالدان چهارمین تنیس باز حذف گردیده ایران در بخش انفرادی بازی های آسیایی است.

پیش از این صدف صادق وزیری، غزل پاک باطن و امیرحسین بادی از دور رقابتهای انفرادی کنار رفته بودند.

برنز عاشورزاده قطعی شد، حذف دو بانوی تکواندوکار

در ادامه مسابقه های تکواندو بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ایران در مرحله یک چهارم به مصاف وو کوک هونگ هوگوپوش کشور ویتنام رفت که توانست با حساب 13 بر 6 حریفش را شکست داده و به نیمه نهایی وزن خود صعود کند. حریف اودر مرحله نیمه نهایی پولاتوف احتیاج از ازبکستان است.

او در نخستین مبارزه خود از سد حریف تاجیکستانی گذشت و راهی مرحله یک هشتم گردد. تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم تیم مردان ایران در مرحله یک شانزدهم به مصاف مهمدجون سوناتو از تاجیکستان رفت و با نتیجه 26 بر 3 حریفش را از پیش رو برداشت.

در مبارزه مرحله یک چهارم وزن 67- کیلوگرم بانوان ملیکا میرحسینی به عنوان نماینده ایران به مصاف الصادق جولیانا هوگوپوش اردن رفت که با حساب 21 بر 5 نتیجه را واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفت. میرحسینی پیش از این 23 بر 8 نماینده ویتنام را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردیده بود.

همچنین الهه شیدایی تکواندوکار وزن 53- کیلوگرم تیم بانوان در مرحله یک چهارم به مصاف آلدان گوروا فریزا از قزاقستان رفت که 11 بر 3 نتیجه را به حریف خود واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفت. او در مبارزه اول خود 10 بر 2 نماینده فیلیپین را شکست داده بود.

شکست ناباورانه عابدینی، پاکدامن به نیمه نهایی شمشیر بازی رسید

مجتبی عابدینی با شکست برابر گوبونگیل از کره جنوبی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی اسلحه سابر بازی های آسیایی 2018 اندونزی بازماند اما علی پاکدامن به نیمه نهایی رسید.

برای تیم ملی شمشیربازی ایران که در روز دوم تنها در بخش انفرادی اسلحه سابر نماینده داشت، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به روی پیست رفتند که در آغاز مرحله یک چهارم نهایی مجتبی عابدینی با شکست برابر سابریست نام آشنای کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

مجتبی عابدینی که با کسب دو پیروزی برابر نمایندگان قطر و مالزی و سه شکست برابر ویتنام، هنگ کنگ و چین راهی جدول اصلی سی دو نفره گردیده بود در اولین دیدارش در جدول اصلی توانست برابر یینگ مینگ ژو از چین با نتیجه 15 بر 6 به پیروزی برسد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد باید در این مرحله و در دیداری سخت به مصاف گو بونگیل قهرمان المپیک ریو از کره جنوبی رفت و از راهیابی به جمع جهار سابریست برتر بازماند تا دستش از کسب مدال کوتاه بماند.

علی پاکدامن هم در دور گروهی بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست در پنج دیدار متوالی به ترتیب برابر حریفانی از ژاپن، ویتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزی به پیروزی برسد و به جمع سی و دو سابریست برتر آسیا راه یابد.

پاکدامن در نخستین دیدارش در مرحله یک هشتم نهایی مقابل چونگ لام از هنگ کنگ با نتیجه 15 بر 10 پیروز شد و به جمع هشت نفر سرانجامی صعود کرد و برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف آن وو از ویتنام رفت و توانست با پیروزی 15 بر 11 در این بازی به نیمه نهایی راه یابد.

شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین

تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار مرحله اصلی بازی های آسیایی 2018 مقابل بحرین مغلوب شد.

تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی از مرحله اصلی بازی های آسیایی 2018 در دیداری حساس به مصاف بحرین رفت که با نتیجه 23 بر 29 مغلوب شد.

گل های این بازی را سلامان بربط (3)، افشین صادقی (8)، مهرداد صمصامی (3)، میلاد مسائلی (3)، سید علیرضا موسوی (2)، امین کاظمی (یک)، احسان ابویی (یک)، مجتبی حیدری پور (یک) و شاهو نصرتی (یک) را به ثمر رساندند.

ملی پوشان هندبال ایران در گروه اصلی این مسابقات با بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی همگروه است که چهارشنبه به مصاف هنگ کنگ می روند.

حذف سومین تنیس باز ایران از جدول انفرادی

ملی پوش تنیس ایران در دور دوم جدول انفرادی بازی های آسیایی2018 حذف شد.

در دومین روز از تنیس بازی های آسیایی 2018، دور دوم جدول انفرادی مردان برگزار گردید و امیر حسین بادی با شکست برابر حریفش از دور مسابقات کنار رفت.

امیر حسین بادی برابر جیسون جونگ از چین تایپه (رنکینگ 114جهان) با نتیجه 2برصفر بازی را واگذار کرد.

پیش از این غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری از جدول انفرادی حذف گردیده بودند.

در جدول دونفره تیم بادی و خالدان با تیم هنگ کنگ رقابت دارد وتیم پاک باطن و صادق وزیری هم با ویتنام باید رقابت کند.

حذف سپک تاکرا

ملی پوشان سپک تاکرا ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی بازی های آسیایی با ثبت دومین شکست از دور رقابت ها کنار رفتند.

ملی پوشان سپک تاکرا ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی بازی های آسیایی مقابل هند قرار دریافتد و با نتیجه یک بر 2 مقابل هند مغلوب شدند.

تیم ملی سپک تاکرا ایران در بازی های آسیایی متشکل از وحید ابراهیمی، امیر حسنی، احسان امان بار، امیر خانی، وحید ملکی، مرتضی مقدم، مهرداد جعفری، سینا رضایی، محمد صفایی، حمید گرویی، ناصر پنق و فرشاد کایکانی است که مربی گری این تیم را محمد مرادی بر عهده دارد.

تیم ایونت ایران در مرحله مقدماتی با کشورهای اندونزی و هند همگروه بود که با شکست مقابل اندونزی و هند از دور مسابقات حذف شد. ملی پوشان سپک تاکرا ایران در ماده چهار نفره هم در این بازی ها حضور دارند.

ناکامی تیراندازی ایران در جاکارتا؛ ماده تراپ به فینال نرسید

نمایندگان تیراندازی ایران با رتبه های 14، 19، 23 و 28 به کار خود در ماده تراپ بازی های آسیایی 2018 سرانجام دادند.

نمایندگان تیراندازی ایران امروز در ماده تراپ در هر دو بخش زنان و مردان رقابت کردند که شیوا فرح پور با 110 امتیاز در رده چهاردهم و سپیده سیرانی با امتیاز 107 در رده نوزدهم ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

در این ماده در بخش مردان نیز 30 تیرانداز حضور داشتند که محمدحسین پرورش نیا با امتیاز 112 در رده 23 و علی حافظی با امتیاز 103 در رده 28 ایستادند و به فینال راه نیافتند.

نمایندگان تیراندازی ایران در اهداف پروازی در ماده های اسکیت و میکس تراپ نیز رقابت می نماید.

روئینگ چهار نفره به فینال رسید

در ادامه رقابت های رویینگ بازی های آسیایی 2018، تیم ملی رویینگ چهار نفره ایران به فینال این مسابقات رسید. پس از صعود رویینگ تک نفره و دو نفره بانوان به فینال، تیم چهار نفره مردان نیز با ترکیب سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، مسعود محمدی و مجتبی شجاعی با ثبت زمان 6:22.27 به فینال بازی های آسیایی 2018 صعود کردند.

هفتمی نکونام در ماده تفنگ بادی 10 متر

امیر محمد نکونام در فینال تفنگ بادی 10 متر بازی های آسیایی 2018 در رده هفتم ایستاد.

امیر محمد نکونام در فینال ماده تفنگ بادی 10 متر بازی های آسیایی جاکارتا با امتیاز 141.4 در رده هفتم ایستاد.

پیش از این نکونام با امتیاز 625.7 در رده ششم ایستاده و به فینال رسید. ذوالفقاریان نیز در مقدماتی این ماده با امتیاز 623.1 در رده دوازدهم نهاده شد و از رسیدن به فینال بازمانده بود.

حذف رحبی و حیدری در تالو بانوان

دو تالوکار تیم بانوان ایران با قرار دریافت در صندلی های ششم و نهم از کسب مدال باز ماندند.

ابتدا هانیه رجبی که در روز گذشته (یکشنبه) در فرم نن چوان به مصاف حریفان رفته و به امتیاز 9.43 دست یافته بود در فرم نن دائو به امتیاز 9.66 رسید. به این ترتیب رجبی در مجموع امتیازات دو فرم به صندلی ششم بسنده کرد و از کسب مدال باز ماند.

فاطمه حیدری، دیگر تالوکار ایران در مسابقات امروز بود که در فرم نن دائو به امتیاز 9.54 دست یافت. او که روز گذشته در فرم نن چوان امتیاز 9.37 را کسب نموده بود، در مجموع امتیازات در صندلی نهم نهاده شد و به مدال نرسید.

تکواندو با برد آغاز کرد؛ همه منتظر سونامی

در ادامه رقابت های تکواندو، ملیکا میرحسینی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم ایران، در مرحله یک شانزدهم مقابل حریف ویتنامی خود به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شد.

میرحسینی در نخستین گام با تی خیم باک از ویتنام رو به رو بود که با حساب 23 بر 8 حریف خود را شکست داد.

پیش از این، الهه شیدایی تکواندوکار وزن 53- کیلوگرم تیم بانوان نیز مرحله یک شانزدهم به مصاف رضیه آراگون از فیلیپین رفت و با حساب 10 بر دو به پیروزی رسید.

فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار ایران است که تا دقایقی دیگر به روی شیاپچانگ می رود که همه منتظر ببینند فرزان در این دوره چه می نماید. او قول داده با درخشش در این بازی ها ناکامی های دو سال گذشته را تمام کند.

هفتمی رکابزن کوهستان ایران در مقدماتی دانهیل

رکابزن ملی پوش ایران در مرحله مقدماتی ماده دانهیل دوچرخه سواری کوهستان هفتم شد.

حسین زنجانیان رکابزن ملی پوش ایران در مرحله مقدماتی زمان 2 دقیقه و 30ثانیه و 962 هزارم ثانیه را به ثبت رساند و در رده هفتم نهاده شد.

زنجانیان نخستین نماینده دوچرخه سواری ایران در بازی های آسیایی 2018 است و فردا سه رکابزن دیگر کوهستان ایران در ماده کراس کانتری به رقابت می پردازند.

صعود عابدینی و پاکدامن به جدول حذفی

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن با کسب پیروزی های لازم به جمع سی و دک سابریست برتر بازی های آسیایی 2018 اندونزی راه یافتند.

رقابت های اسلحه سابر مردان و فلوره زنان آغاز شد. برای تیم ملی شمشیربازی ایران که در روز دوم تنها در بخش انفرادی اسلحه سابر حضور داشت، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به روی پیست رفتند با کسب پیروزی های لازم در دور گروهی گام به مرحله حذفی گذاشتند.

علی پاکدامن در دور گروهی بسیار مقندرانه ظاهر شد و توانست در پنج دیدار متوالی به ترتیب برابر حریفانی از ژاپن، ویتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزی به پیروزی برسد و به جمع سی و دو سابریست برتر آسیا راه یابد.

مجتبی عابدینی با دو پیروری برابر نمایندگان قطر و مالزی و سه شکست برابر ویتنام، هنگ کنگ و چین راهی جدول اصلی سی و دو نفره شد.

ناکامی تیراندازی ادامه دارد؛ هفتمی و چهارمی برای امیدهای مدال

با برگزاری رقابت های تیراندازی تفنگ بادی 10 متر، دو شانس کسب مدال ایران در این دوره از بازی ها از دور رقابت ها کنار رفتند تا ناکامی تیراندازی ایران همچنان ادامه داشته باشد.

در فینال ماده تفنگ بادی 10 متر زنان هر دو نماینده ایران حضور داشتند. الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران با امتیاز 141.8 در این ماده هفتم شد.

آرمینا صادقیان کوچکترین عضو کاروان ایران در بازی های آسیایی با امتیاز 206.3 در این ماده چهارم شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این احمدی با امتیاز 626.2 در رده پنجم ایستاد و صادقیان نیز با امتیاز 624.7 در رده ششم و به فینال رسیده بودند.

صادقیان با کسب این نتیجه به کار خود در بازی های آسیایی سرانجام داد ولی الهه احمدی در ماده سه وضعیت نیز رقابت می نماید.

پنجمی رکابزن کوهستان ایران در بازی های آسیایی2018

رکابزن کوهستان ایران در فینال ماده دانهیل بازی های آسیایی2018 پنجم شد و از کسب مدال بازماند.

به در دومین روز از بازی های آسیایی2018، فینال ماده دانهیل دوچرخه سواری کوهستان برگزار گردید و نماینده ایران از کسب مدال بازماند.

حسین زنجانیان در مرحله فینال زمان 2 دقیقه و 21 ثانیه و 623 هزارم ثانیه را ثبت کرد و در رده پنجم نهاده شد.

او در مرحله مقدماتی هفتم گردیده بود.

9 رکابزن در رقابت دانهیل شرکت نموده بودند و رکابزنان اندونزی، چین تایپه و تایلند به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ادامه رقابت رشته کوهستان، فردا (سه شنبه) ماده کراس کانتری برگزار می گردد که فرازشکری و محمد پور شریف در بخش مردان و فرانک پرتوآذر در بخش بانوان مسابقه می دهند.

ایران در ماده کراس کانتری شانس کسب مدال دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 14

به "آنلاین از بازی های آسیایی ، هت تریک کشتی با طلای هادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنلاین از بازی های آسیایی ، هت تریک کشتی با طلای هادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید