کسب مدال نقره برای ملی پوشان اپه ایران

به گزارش تاورنا، خبرنگاران : تیم اپه کشورمان به مدال نقره رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا در تایلند دست یافت.

کسب مدال نقره برای ملی پوشان اپه ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا با حضور بیش از 850 شرکت کننده در دو رده سنی جوانان و نوجوانان و دو بخش دختران وپسران در تایلند در حال برگزاری است.

بر این اساس،همزمان با برگزاری رقابت های تیمی اسلحه اپه در بخش پسران(جوانان) شمشیربازان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم اپه کشورمان با ترکیب بهداد مرادی، بهنام بیک، امیر رضا کنعانی و علی یوسفی به مصاف تیم قدرتمند ازبکستان رفت و توانست با اختلاف و نتیجه 45 بر 28 این تیم را از میان بردارد، پس از آن برای ورود به مرحله نیمه نهایی در برابر تیم عراق قرار گرفت و پیروز شد این تیم را هم با نتیجه 45 بر 32 شکست دهد و بدین ترتیب مدال برنز خود را مسجل کرد.

نمایندگان اپه کشورمان درمرحله نیمه نهایی در برابر تیم قدرتمند قزاقستان که عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد قرار گرفتند و توانستند در یک بازی بسیار حساس و نزدیک با نتیجه 45 بر 44 در برابر این تیم به پیروزی رسیده و به مرحله نهایی راه یابند.

ملی پوشان کشورمان در مصاف با تیم توانمند ژاپن به رغم به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و نزدیک نتیجه را 45 بر 41 واگذار کردند و بر سکوی نایب قهرمانی آسیا تکیه زدند.

به این ترتیب در بخش تیمی اسلحه اپه جوانان تیم ژاپن اول شد، تیم ملی کشورمان نایب قهرمان و به مدال نقره رسید، تیم های قزا قستان و هنگ کنگ هم مشترکا سوم شدند.

همچنین تیم ملی اسلحه سابر کشورمان با ترکیب فرزاد باهر ارسباران، محمد سازنجیان وسجاد پورسلمانی به مصاف رقبای خود رفتند که در اولین دیدار مقابل تیم چین تایپه به پیروزی رسیدند و در مرحله بعد برای ورود به نیمه نهایی و کسب مدال تنها با ا ختلاف 2 امتیاز (43 بر 45) نتیجه را به ژاپن واگذار کردند و با اختصاص عنوان پنجم آسیا از کسب مدال بازماندند.

در این اسلحه (سابر) تیم قزاقستان به عنوان نخست رسید،کره جنوبی دوم شد و تیم های ژاپن و ویتنام هم به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

پیش از این فرزاد باهر ارسباران مدال نقره این مسابقات را در بخش انفرادی اسلحه سابر از آن خود کرده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 381

به "کسب مدال نقره برای ملی پوشان اپه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال نقره برای ملی پوشان اپه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید