حضور 300 تماشاگر و غیبت بیرانوند و سید جلال در تمرین پرسپولیس

به گزارش تاورنا، در تمرین امروز (یک شنبه) پرسپولیس حدود 300 تماشاگر حضور داشتند و علیرضا بیراوند و سید جلال حسینی در این تمرین غایب بودند.

حضور 300 تماشاگر و غیبت بیرانوند و سید جلال در تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، تمرین تیم پرسپولیس با حضور گابریل کالدرون، امروز در استادیوم شهید کاظمی برگزار گردید.

حدود 200 نفر تماشاگر برای تماشای این تمرین به استادیوم شهید کاظمی آمده بودند و با تشویق بازیکنان و اعضای کادر فنی از تیم محبوب شان حمایت کردند.

حسین ماهینی، سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند به علت سفر به بوشهر و عذر خواهی از مامور نیروی انتظامی به خاطر برخوردی که بیرانوند با مامور ناجا داشت در این تمرین حضور نداشتند.

همچنین کمال کامیابی نیا به علت مصدومیت در این تمرین حضور پیدا نکرد و امید عالیشاه به علت فیزیوتراپی نتوانست در تمرین امروز حضور پیدا کند.

بازیکنان در ابتدای تمرین آغاز به نرم دوی کردند و خود را برای تمرین آماده کردند.

در ادامه بازیکنان زیر نظر کالدرون پاس های ترکیبی را در دستور کار خود قرار دادند. در این بخش از تمرین کریم گابریل کالدرون و کریم باقری پا به پای بازیکنان این تمرین را انجام دادند.

تمرین آقا وسط، برنامه بعدی تمرین پرسپولیس بود و بازیکنان بعد از تقسیم به چند گروه متفاوت این تمرین را انجام دادند.

بازیکنان پرسپولیس در ادامه تمرینات تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند که رویارویی مهاجمان و مدافعان از آیتم های ویژه این تمرین بود.

در ادامه فوتبال درون تیمی مد نظر کالدرون نهاده شد و بازیکنان پرسپولیس با تقسیم شدن به دو گروه فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

ضربات پنالتی آخرین تمرین پرسپولیس بود و هر یک از بازیکنان به صورت جداگانه پنالتی زدند. در این بخش محمد انصاری و وحید امیری پنالتی خود را خراب کردند و مهدی ترابی پنالتی خود را به صورت چیپ تبدیل به گل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 260

به "حضور 300 تماشاگر و غیبت بیرانوند و سید جلال در تمرین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 300 تماشاگر و غیبت بیرانوند و سید جلال در تمرین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید