حمل وسایلتان را به روبات گیتا بسپارید

به گزارش تاورنا، حمل وسایل خود را به روبات گیتا سپرده و با خیالی آسوده به کارهای روزمره خود برسید.

حمل وسایلتان را به روبات گیتا بسپارید

مردم سراسر دنیا از حمل وسایل در راستاهای مسافرتی و خریدهای روزانه بیزار بوده و در مسافت های طولانی هم تا حد امکان از خریدهای زیاد طفره رفته و کوشش می نمایند حداقل وسایل موردنظر را با خود حمل نمایند.

حال در چنین شرایطی تصور کنید دستگاهی هوشمند کنارتان حضور داشته و تمام وسایل شما را با خود حمل کند. این ایده فناورانه در حال حاضر به منصه ظهور رسیده و دو نسخه هوشمند از روبات های حمل و نقل با نامهای gita و gitamini به یاری مردم آمده است.

روبات گیتا با فضای ذخیره سازی 2630 اینچ مکعب، تا 40 پوند از وسایل موردنظر شما را حمل می نماید. این مقدار تقریبا 10 روز از مواد غذایی شما را پشتیبانی می نماید.

از طرفی نسخه کوچکتر روبات گیتا با نام gitamini با فضای ذخیره سازی990 اینچ مکعب، قادر به حمل روزانه 20 پوند وسایل بوده و تقریبا مواد غذایی 5 روز یک فرد را پشتیبانی می نماید.

باتری این دو روبات هوشمند به گونه ای طراحی شده است تا حداقل در یک سفر کامل دوام آورد. روبات گیتا با هر بار شارژ شدن 4 ساعت یا (12 مایل) و نسخه کوچکتر آن تا 7 ساعت (21 مایل) حرکت نموده و وسایل موردنیاز کاربران را به سهولت حمل می نماید.

هر دو نسخه روبات ها،از باتری های لیتیوم یونی تشکیل شدند تا تنها در زمانی برابر2 ساعت بار دیگر شارژ شوند. این قابلیت موردتوجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است؛ چرا که در هنگام پیاده روی طولانی و در هنگام اتمام شارژ باتری، زمان کافی برای شارژ مجدد را خواهند داشت.

اما حمل بار تنها قابلیت های این دو روبات هوشمند نیست. چرا که همزمان این سیستم ها از فناوری وای فای و بلوتوث پشتیبانی می نمایند. بعلاوه تلفن همراه شما را به وسیله یک درگاه USB-A شارژ نموده و همزمان موسیقی هم پخش می نماید.

برای راه اندازی این فناوری تنها کافی است اپلیکیشن آن را درتلفن همراه خود نصب نموده و راستاهای موردنظر خود را در آن ثبت کنید. این سیستم با بهره گیری ازهوش مصنوعی راستا موردنظر کاربر را شناسایی نموده و وی را در هر مکانی دنبال می نماید. این سیستم در عین حال موانع راستا را شناسایی نموده و به سهولت از آن ها گذر می نماید.

در صورت تمایل به خرید این روبات های حمل بار، می توانید به وب سایت رسمی gita مراجعه نموده و این سیستم جمع و جور و هوشمند را با قیمتی برابر1850 دلار سفارش داده و بخرید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1846

به "حمل وسایلتان را به روبات گیتا بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل وسایلتان را به روبات گیتا بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید