خبرنگاران آل کثیر: هرچه در قلبم بود را گفتم

به گزارش تاورنا، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جلسه تجدید نظر خواهی و استنیاف AFC، گفت: هرچه در قلبم بود را در جلسه گفتم و امیدوارم تصمیم کنفدراسیون آسیا خِیر باشد.

خبرنگاران آل کثیر: هرچه در قلبم بود را گفتم

به گزارش خبرنگاران؛ جلسه تجدیدنظر خواهی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد رای پرونده عیسی آل کثیر با حضور مسوولان بین الملل و حقوقی پرسپولیس در محل ساختمان این باشگاه برگزار گردید.

آل کثیر در خاتمه این جلسه در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران، گفت: شرحاتم را ارائه نموده و چیزی که در قلبم بود را گفتم. این جلسه به صورت آنلاین برگزار گردید و باشگاه دفاعیات خود را ارائه کرد. من قصدی نداشتم و دلیل این خوشحالی را بارها شرح داده ام.

وی زمانی که با اصرار و سوالات تکراری خبرنگاران روبرو شد، شرح داد: صحبت های جلسه محرمانه است و نمی توانم بیشتر شرح بدهم. ما تلاشمان را انجام دادیم و تصمیم با کنفدراسیون آسیا است و ان شالا که تصمیم آنان خِیر باشد.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه بعضی سایت ها اعلام کردند او بخشیده شده است، گفت: نمی دانم سایت ها این خبرها را از کجا می آوردند. هنوز نمی دانم از چه زمانی می توانم پرسپولیس را همراهی کنم.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1292

به "خبرنگاران آل کثیر: هرچه در قلبم بود را گفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آل کثیر: هرچه در قلبم بود را گفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید