سفر به آمریکا: دره ولکا آمریکا: گراند کانیون چک

به گزارش تاورنا، دره ولکا امریکا یا امریکا عظیم، یک معدن رها شده سنگ آهک واقع در نزدیکی روستای مورینا در منطقه بوهمیا مرکزی جمهوری چک است و فقط چند کیلومتر با پراگ فاصله دارد. این خندق دراز و تا حدی آب گرفتگی، جذاب ترین جاذبه طبیعی کشور شناخته می گردد که به دست بشر ساخته شده است. مردمان چک از روی محبت آن را گراند کانیون جمهوری چک نامیده اند.

سفر به آمریکا: دره ولکا آمریکا: گراند کانیون چک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور امریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فعالیت های معدن سنگ در این منطقه، از اواخر قرن 19 در پاسخ به تقاضای بالای سنگ شروع شد. سنگ آهک عمدتا در صنایع برای تهیه شکر از چغندر قند، در کوره های انفجار برای فراوری آهن، فراوری شیشه و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گرفت. فعالیت های معدنی دوباره پس از جنگ جهانی اول افزایش یافت و معادن مورینا عمیق تر و طولانی تر شدند؛ تا جایی که ولکا آمریکا به بریدگی ای با 800 متر طول و 100 متر عمق در منطقه تبدیل شد. پس از توقف عملیات استخراج معادن در سال 1963، آب باران حفره را پر کرد و دریاچه ای در پایین آن تشکیل داد.

منبع: کجارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1389

به "سفر به آمریکا: دره ولکا آمریکا: گراند کانیون چک" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: دره ولکا آمریکا: گراند کانیون چک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: دره ولکا آمریکا: گراند کانیون چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید