زمان برگزاری کلاس های ورودی تازه دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش تاورنا، زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه گیلان اعلام شد.

زمان برگزاری کلاس های ورودی تازه دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه گیلان اعلام شد.

بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده به وسیله دانشگاه الزامی است.

لازم است پذیرفته شدگان قبل از آغاز مراحل ثبت نام به سامانه استعلام مدارک تحصیلی مقاطع قبل به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه و پس از ثبت اطلاعات مربوطه، کد رهگیری دریافت نمایند.

کد رهگیری دریافت شده می بایست در فرایند ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه گیلان، در قسمت مشخصات مقاطع تحصیلی پایه، بخش کد رهگیری استعلام مدرک پایه وارد گردد.

ثبت نام غیرحضوری تا 4 آبان ماه امسال انجام می گردد.

پذیرفته شدگان می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد احتیاج به توضیح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، شرایط پرونده خود را پیگیری و نسبت به برطرف هرگونه نقص احتمالی -که به وسیله کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

انتخاب واحد آغاز کلاس های دانشجویان ورودی تازه از 10 آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانشجویان شهریه پرداز پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی و دریافت شماره دانشجویی و حداکثر تا تاریخ 7 ماه جاری نسبت به پرداخت شهریه علی الحساب و قبل از امتحانات انتها ترم نسبت به تسویه حساب مبلغ شهریه اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان برای کسب اطلاعات بیشتر https://education.guilan.ac.ir/ مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1874

به "زمان برگزاری کلاس های ورودی تازه دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری کلاس های ورودی تازه دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید