زمان دقیق برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی تعیین شد

به گزارش تاورنا، ریاست مجلس عراق زمان برگزاری جلسه رای گیری برای دادن رای اعتماد به کابینه جدید این کشور به ریاست مصطفی الکاظمی را چهارشنبه شنبه شب خاطرنشان کرد.

زمان دقیق برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی تعیین شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، رئیس مجلس عراق اظهار داشت که چهارشنبه هفته جاری راس ساعت 21 به وقت محلی برای رای اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی، جلسه تشکیل خواهد شد.

محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق در توئیتی اظهار داشت در جریان ملاقات با مصطفی الکاظمی بر ضرروت تشکیل دولت قوی که جوابگوی خواسته های مردمی عراق و حافظ منافع عالی ملی باشد، تاکید کردم و از برادران و خواهران در مجلس عراق دعوت می کنم که به منظور رای اعتماد به تشکیل دولت جدید چهارشنبه راس ساعت 9 شب (21 به وقت محلی) در صحن مجلس حضور داشته باشند.

این در حالی است که ندی شاکر جودت نماینده عراقی دیروز گفته بود که مصطفی الکاظمی با فراکسیون های سیاسی مجلس بر سر زمان جلسه رای اعتماد به کابینه خود در روز پنجشنبه به توافق رسیده است.

منابع خبری عراق می گویند که زمان دقیق برگزاری این جلسه مجلس پس از آن معین شد که مصطفی الکاظمی اسامی بعضی وزرای کابینه (وزرای خارجه، دفاع و کشور) را که مورد بحث و اعتراض بعضی از جریان های سیاسی قرار گرفته بود، تغییر داد.

طبق گزارش رسانه های عراقی، بین هادی العامری، سید مقتدی صدر، سید عمار حکیم و حیدر العبادی نیز توافق حاصل شده که به کابینه الکاظمی رأی اعتماد دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 987

به "زمان دقیق برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دقیق برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید