اخبار سیاسی

آشنایی با جاذبه های دیدنی شهرستان اندیکا در خوزستان

اگر دوست دارید در اوقات فراغتتان به شهرستانی زیبا با طبیعتی بکر و مجذوب کننده سفر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که به شهرستان اندیکا بروید. این شهرستان در استان خوزستان واقع شده است. زیبایی طبیعت این شهرستان به علت قرارگیری آن در کوهپایه های سرسبز زاگرس...

7 خرداد 1402

معرفی همراه اول به عنوان بهترین سرمایه گذار حوزه نوآوری

حرکت اول به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی شد.

20 اردیبهشت 1402

تسنیم: فیلم پرواز جنگنده سوخو، 35 در تهران ساختگی و جعلی است

تسنیم نوشت: فیلمی ساختگی و جعلی در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن یک جنگنده سوخو-35 روسی در آسمان تهران و مهرآباد در حال پرواز است.

29 فروردین 1402

اولین گزارش وزارت بهداشت از نتایج آنالیز مسمومیت دانش آموزان ، پای محرک ها در میان است؟

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج آنالیز ها و جمع بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز مسمومیت ها در دانش آموزان را گفت.

16 اسفند 1401

وزیر نفت: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین نداریم

وزیر نفت گفت: دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

13 اسفند 1401

وزارت خارجه: ایران به زودی اتحادیه اروپا را تحریم می نماید

کنعانی در واکنش به تحریم های اعلام شده از سوی اتحادیه اروپایی در مورد شهروندان جمهوری اسلامی ایران و بعضی مؤسسات کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحریم های اخیر اتحادیه اروپا لیست تحریم های متقابل خود را به زودی اعلام می نماید.

2 اسفند 1401

افزایش 75 درصدی حداقل دستمزد در ترکیه (تور ترکیه)

رئیس جمهور ترکیه حداقل دستمزد خالص در سال 2023 میلادی را 8 هزار و 506 لیر اعلام نمود که میانه نرخ رشد سالیانه 74.43 درصدی را نشان می دهد.

2 دی 1401

حکم دوم رئیسی برای سپهر خلجی

رئیس جمهوری در اجرای مصوبه 27 مرداد 1397 شورای عالی هماهنگی مالی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات مالی کشور منصوب کرد.

17 آذر 1401

75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار فراوری شد

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: 75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار و آرادان و ایوانکی، مصوبه سفر رییس جمهور به استان فراوری شد.

10 آذر 1401

تسریع در روند اجرای توافقات و کوشش برای برطرف موانع احتمالی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با معاون نخست وزیر این کشور ملاقات و تبادل نظر کرد.

5 آذر 1401

دُم خروس غربی ها بیرون زد ، در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می نمایند که یادشان می رود در مذاکرات به ما چه گفته اند...

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جالب است غربی ها در مذاکرات هسته ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می نمایند، اما یک دفعه دم خروس آنها بیرون می زند و جاسوس به ایران می فرستند.

20 مهر 1401

عزم پایدار ایران و ازبکستان برای افزایش مبادلات مالی دو کشور

معاون نخست وزیر و وزیر سرمایه گذاری و تجارت ازبکستان در جمع خبرنگاران تاکید نمود: عزم استوار برای افزایش مبادلات ایران و ازبکستان میان مسئولین دو کشور وجود دارد.

24 تیر 1401

تور دوحه: امیر قطر به ایران سفر می نماید

در سفر امیر قطر به تهران، قرار است توافقات انجام شده سیاسی و مالی بین دو کشور که در سفر رئیسی به قطر انجام شده بود پیگیری گردد.

3 تیر 1401

دانشمندان و هنرمندان از سرمایه های نمادین یک ملت هستند

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی اسماعیلی، روز دوشنبه - 8 فروردین - در این صفحه شخصی کاربری در فضای مجازی نوشت: شب گذشته به منزل دو استاد برجسته و کم نظیر فرهنگی و هنری کشورمان رفتم. استاد انوار، که با 98 سال سن با حرارت از شگفتی های علمی ابن سینا می گفت و استاد...

31 خرداد 1401

آمریکا 120 نهاد روسیه و بلاروس را تحریم کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، وزارت بازرگانی آمریکا تحریم های صادراتی را علیه 120 سازمان روسیه و بلاروس در بخش های دفاعی، هوافضا و دریایی اعلام نمود.

27 خرداد 1401

درگیری مربیان استقلال با بازیکن پرسپولیس

با خاتمه نیمه نخست دو تیم استقلال و پرسپولیس، بازیکنان و مربیان دو تیم با همدیگر درگیر شدند.

23 خرداد 1401

مهمترین خبرهای مالی که با آن سال 1400 به سرانجام رسید

تهران (پانا) - سال 1400 در حالی شروع شد که مردم در کنار دست وپنجه نرم کردن با موضوع کرونا، درگیر افزایش قیمت های بی وقفه شده بودند و انتظار این بود که این سال هم با همین فرایند بگذرد اما فرایند افزایش قیمت ها کندتر شد و در نهایت این سال با سه خبر مهم مالی در...

17 خرداد 1401

اعلام آماده باش به همه مراکز بهداشتی کشور

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ مصوبات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا به معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی و اعلام آماده باش به همه مراکز بهداشتی کشور با ورود به موج ششم کرونا اطلاع داد.

6 خرداد 1401

پیام امیرعبداللهیان به همتای ارمنستانی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای ارمنستانی خود ضمن تبریک فرا رسیدن سی امین سالگرد برقراری روابط دو کشور، بر ضرورت استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای توسعه هرچه بیشتر روابط تهران-ایروان تأکید کرد.

3 خرداد 1401

هزینه ساخت ویلا دوبلکس: ساداتی نژاد: برای نوسازی باغات چای 75 میلیارد تومان در نظر گرفته شد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر به گیلان رسیدگی به شرایط باعات چای است، گفت: 75 میلیارد تومان برای نوسازی این باغات پیش بینی شده است.

14 اردیبهشت 1401
تعداد: (514)