تور استرالیا ارزان: استرالیا تا 2021 به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند

به گزارش تاورنا، برخلاف بسیاری از کشورها، استرالیا تصمیمی برای بازگشایی مرزهای خود و اجازه سفر به استرالیا برای مسافران خارجی را ندارد.

تور استرالیا ارزان: استرالیا تا 2021 به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

غالب کشورها در جستجوی راهی برای سرعت بخشیدن به فرایند بازگشایی مرزهای خود در تابستان جاری و بازگرداندن گردشگران به شهرهای خود هستند. اما مسئولان استرالیا می گویند نیازی به این کار ندارند. بر اساس گفته های اخیر سیمون بیرمنگهام، وزیر امور بازرگانی این کشور، بعید است مرزهای استرالیا زودتر از سال 2021 به روی مسافران بین المللی باز بگردد.

دولت استرالیا در ابتدای امسال، قوانین قرنطینه ای سفت وسختی را در این کشور به اجرا درآورد و پیروز شد شیوع کرونا را تحت کنترل خود درآورد. در نتیجه، قابل درک است که آن ها علاقه چندانی برای معکوس سازی فرایند پیشرفت خود نداشته باشند.

بیرمینگهام در گفتگویی با نشنال پرس کلاب درباره اجازه انجام سفرهای توریستی در داخل یا خارج از استرالیا چنین اظهار کرد که از نطر وی، انجام این سفرها تا زمان زیادی غیرممکن خواهد بود. او در ادامه اضافه نمود که این کار فقط به خاطر اینکه شمار زیادی درگیر این بیماری هستند و نیز، لزوم در اولویت قرار دادن سلامت افراد است که انجام می گردد. او در پاسخ به این سوال که آیا مرزها تا سال آینده باز نخواهند شد، گفت:

فکر می کنم احتمالا چنین خواهد بود.

تنها استثنا در این مورد، دانشجویان و بازدیدنمایندگانی خواهند بود که قرار است مدتی طولانی در استرالیا باقی بمانند. بیرمینگهام می گوید برای دانشجویان بین المللی و آن درسته از بازدیدنمایندگان خارجی که می خواهند مدت زیادی در استرالیا سکونت نمایند، قرنطینه ای 14 روزه تدارک خواهند دید که به گفته وی، تا به امروز نیز برای بازگرداندن ایمن استرالیایی هایی که در کشورهای دیگر بودند، اجرا می شد و تاثیرگذار بوده است.بازگشت دانشجویان بین المللی برای استرالیا از اولویت بالایی برخوردار است؛ چراکه این افراد سالانه 26 میلیارد دلار با خود به این کشور وارد می نمایند.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور استرالیا ارزان: استرالیا تا 2021 به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: استرالیا تا 2021 به روی گردشگران خارجی بسته خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید