غرب دیگر نمی تواند ایران را در یک سه کُنجی قرار دهد ، اقدامات خوب اقتصادی درحال انجام است

به گزارش تاورنا، نماینده مردم مشهد گفت: حمله کنندگان به دولت به خوبی می دانند اقدامات دولت سیزدهم در زمینه رویکرد نگاه به شرق، اقدامات درستی بوده است و می تواند کشور را از بن بست خارج کند.

غرب دیگر نمی تواند ایران را در یک سه کُنجی قرار دهد ، اقدامات خوب اقتصادی درحال انجام است

نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، درباره انتقاد برخی جریان های سیاسی به رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهارکرد: برخی برای تطهیر رفتار خود در دولت های یازدهم و دوازدهم که منجر به ایجاد بن بست هایی در کشور شد، چاره ای جز حمله به اقدامات و فعالیت های دولت سیزدهم و تخریب آن ها ندارند.

وی افزود: این افراد به خوبی می دانند اقدامات دولت سیزدهم در زمینه رویکرد نگاه به شرق، اقدامات درستی بوده است و می تواند کشور را از بن بست خارج کند؛ کشوری که در گذشته به ادعای رئیس جمهور وقت، توانایی فروش یک بشکه نفت را نداشت، اما امروز هیچ مسئله ای در فروش نفت ندارد و خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه نفت، تعاملات مالی و گردش مالی و تجاری درحال انجام است.

پژمانفر گفت: اقدامات بزرگ دولت سیزدهم در چندماه گذشته سبب شد تا غربی ها به این نتیجه برسند که می توانستند با تعامل با دولت های یازدهم و دوازدهم، کشور را به بن برسانند؛ اما امروز ایران راه های دور زدن تحریم ها به خوبی می داند و تجربه های زیادی به دست آورده است. درواقع دیگر غرب نمی تواند ایران را در یک سه کنجی قرار دهد چرا که ایران برای خنثی سازی تحریم ها، راه های زیادی را در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1992

به "غرب دیگر نمی تواند ایران را در یک سه کُنجی قرار دهد ، اقدامات خوب اقتصادی درحال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرب دیگر نمی تواند ایران را در یک سه کُنجی قرار دهد ، اقدامات خوب اقتصادی درحال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید