اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان ها پیگیری می گردد

به گزارش تاورنا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد شهر مشهد شد.

اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان ها پیگیری می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به شهر مشهد و در جمع خبرنگاران با درود به ساحت علی ابن موسی الرضا(ع) تاکید نمود: یکی از توفیقات برای هر ایرانی این است که به مشهد سفر کند و به زیارت امام رضا(ع)مشرف گردد.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی مهمترین استان کشور از نظر جمعیت، وسعت و شرایط فرهنگی، سیاسی و مالی است، اضافه نمود: باید مسئولان مرکز مرتب در استان حضور یابند و مسایل این استان عظیم در گفت و گو با مقامات استانی و مردم آنالیز گردد.

جهانگیری با اشاره به شرایط و پتانسیل های کنونی این استان در زمینه های صنعتی، کشاورزی، خدمات و گردشگری زیارتی، گفت: این استان می تواند همیشه به کانون های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل گردد .

وی همچنین با اشاره به هم مرز بودن این استان با دو کشور دوست و همسایه، اضافه نمود: این ظرفیت می تواند زمینه صدور کالاها و ارتباط مالی با این کشور ها را فراهم کند.

جهانگیری با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان ها در حال پیگیری است، ادامه داد: در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مسایل پیش رو مطرح و موانع و چالش های موجود بر سر پیشرفت اقدامات استانی آنالیز می گردد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های مهم شهری در مشهد در این سفر اعلام نمود: مشهد بعد از تهران کلان شهر عظیم کشور است و با مسایل پیچیده در بخش های حمل و نقل، زیبا شناسی و حاشیه نشینی متعددی روبرو است که باید به این مسایل توجه گردد.

جهانگیری در سرانجام مصاحبه خود توضیح داد: در این سفر جلسات متعددی با مسئولان استان برگزار می گردد که امیدوارم به نتایج خوبی برای توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1568

به "اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان ها پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان ها پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید