توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری لازم است

به گزارش تاورنا، رئیس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر تازه واتیکان در تهران، توجه به خدا و معنویت را برای جامعه بشری امروز بیش از پیش ضروری دانست و گفت: مفاهیم مسیح و آنچه پیامبر اکرم(ص) به ما آموختند باید در نشست های علمی مباحثه گردد تا دیدگاه ها به یکدیگر نزدیکتر گردد.

توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری لازم است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی هنگام دریافت پایدارنامه آندژی یوزوویچ سفیر تازه واتیکان در تهران، با تأکید بر اینکه امروز توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری لازم است، گفت: براساس آموزهای قرانی، وجه مشترک ما که همان ادیان ابراهیمی باشد موجب اتحاد و انسجام ما می گردد.

وی ادامه داد: کسانی که امروز در دنیا ظلم می نمایند، اگر به آموزه های مسیح توجه نمایند، دیگر مرتکب ظلم نمی شوند و واتیکان می تواند در این زمینه نقش فعالی ایفا نماید.

رئیس جمهور گفت: مفاهیم دین مسیح و آنچه پیامبر اکرم(ص) به ما آموختند باید در نشست های علمی مباحثه گردد تا دیدگاه ها به یکدیگر نزدیکتر گردد.

* تاکید رئیس جمهور بر لزوم توسعه روابط بین تهران- ولینگتون

سید ابراهیم رئیسی بعلاوه هنگام دریافت پایدار نامه مایکل وهی میلتونگاوالش سفیر تازه نیوزیلند بر توسعه روابط بین تهران- ولینگتون تاکید نمود.

مایکل وهی میلتونگاوالش سفیر تازه نیوزیلند نیز گفت: نیوزیلند مانند ایران از تغییرات اقلیمی بسیار نگران است و برای ایرانیان در مبارزه با ویروس کرونا آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1915

به "توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید