شناخت محل زندگی خود ، دوست داشتن محل زندگی

به گزارش تاورنا، ما شما را به دوست داشتن محل زندگی خودتان به چالش می کشیم. آیا تا کنون به فردی حسودی نموده اید که نمی توانید بیش از یک عکس را از میان عکس های ارسالی آن از مکان هایی که حتی از آن ها خبر ندارید بشناسید؟ اگر پاسخ به این پرسش بله است، احتمالا این بدان معنی است که اشتیاق به سفر در شما جرقه خورده است و احتیاج است که در لحظه به آن پاسخ دهید اما سعی کنید به جای چمدان بستن و رزرو اولین پرواز، همچون یک توریست در شهر خودتان به گردش بپردازید و آن را کشف کنید و علاقه به محل زندگی خودتان را بیشتر کنید. در این مطلب از خبرنگاران، پنج ایده برای چگونگی افزایش علاقه به محل زندگی وجود دارد:

شناخت محل زندگی خود ، دوست داشتن محل زندگی

1. دعوت یک دوست از شهری دیگر

دعوت دوستی از شهری دیگر می تواند در دوست داشتن محل زندگی شما موثر باشد! بزرگترین مزیت این امر این است که آن ها از دیدگاه یک توریست به شهر نگاه می نمایند و گزینه های مثبتی را در خصوص شهر مشاهده می نمایند که شما تا قبل از آن ندیده اید و شاید حتی تصور شما را از چیزهای خاص و تعیین تغییر دهند. در نهایت، شما از زندگی در شهری که می دانید مردم از تماشا آن لذت می برند به خود افتخار می کنید.

2. تهیه کردن سوغات شهر خود

اگر به سفر کردن علاقه مند هستید امکان تهیه سوغاتی هایی متنوع از مکان هایی که به گردش می روید وجود دارد. برای انتخاب یک سوغاتی کلاسیک مانند برچسب های مغناطیسی روی یخچال و یا چیزی که خیلی سنتی نباشد مانند سنگ و یا حتی دستور غذایی برای تهیه یک غذای سنتی، مقداری از زمان خود را در داخل شهر برای پیدا کردن چیزی که واقعا به آن علاقه دارید بگذرانید. شما می توانید این یادگاری را برای خود نگه دارید یا برای یک دوست ارسال کنید.

3. باز آفرینی یک خاطره از دوران کودکی

آن چیزی که محل زندگی افراد را بسیار ویژه می سازد، خاطراتی است که در آن به وجود آمده است. والدین شما را به یک مغازه شیرینی پزی و یا به پارک برای بازی با دوستانتان می بردند. حضور در این مکان ها و در حالی که خاطرات روزهای خوبی را به یاد می آورید، مطمئنا لبخند را به صورت شما می آورد.

4. پی بردن به داستانی که پشت بنای یاد بود وجود دارد

دفعه بعد که از مقبره ای خیره نماینده، سازه های زیبا و قدیمی و یا حتی از خیابانی با نام عجیب گذر کردید، سعی کنید تا جایی که می توانید در خصوص این که چه کسی آن را انجام داد، چرا و در چه زمانی، اطلاعاتی به دست آورید. این احتمال بسیار زیاد است که داستان و یا افسانه ای الهام بخش برای پی بردن به این اوامر در انتظار شماست.

5. تماشا شهر از ارتفاع بالا

به جستجوی باشگاه ورزشی در اطراف شهر که پاراگلایدر و یا هواپیماهای سبک توریستی ارائه می دهد بپردازید. شما محل زندگی خودتان را از زاویه ای که فکرش را هم نمی کردید بتوانید در تمام طول عمر خود تجربه کنید نگاه خواهید کرد. از دیگر گزینه ها می تواند مشاهده از بالای یک ساختمان بلند و یا حتی از پشت بام محل سکونت خودتان باشد. در انتها روز، دعوت کردن از گروهی از دوستان برای تماشای غروب خورشید از روی پشت بام و به همراه صرف نوشیدنی، همواره یک ایده خوب است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2184

به "شناخت محل زندگی خود ، دوست داشتن محل زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت محل زندگی خود ، دوست داشتن محل زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید