صدور نصف و نیمه ویزای ملی پوشان، مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس درگیر سفر خارجی

به گزارش تاورنا، در حالی که صدور ویزای ملی پوشان تنیس به مشکل برخورده است که مسئول بین الملل فدراسیون تنیس مدت زیادی است در ایران حضور ندارد.

صدور نصف و نیمه ویزای ملی پوشان، مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس درگیر سفر خارجی

به گزارش خبرنگاران، سه بازیکن تیم ملی تنیس ایران برای سفر به بحرین و حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه 4 آسیا با مشکل صادر نشدن ویزا روبرو شده اند. این در حالی است که آنها حتماً باید امروز (شنبه) ویزای خود را دریافت نمایند تا بتوانند به بحرین به بروند و احتمالا 24 ساعت هم در این کشور قرنطینه باشند و مسابقات از روز دوشنبه شروع می گردد. نکته قابل توجه این است که عادل برقعی مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس که رئیس هیئت تنیس همدان هم است، چند ماهی است که در ایران حضور ندارد و در آمریکا به سر می برد.

پیگیری اعزام بازیکنان به خارج از کشور بر عهده مسئول بین الملل است که در حال حاضر مسئول بین الملل فدراسیون تنیس در ایران حضور ندارد.

نکته مهم تر این است که مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس کار داوری در مسابقات مختلف را هم انجام می دهد از این رو در بیشتر مواقع در خارج از کشور به سر می برد.

اکنون فدراسیون تنیس باید جوابگو باشد چگونه شرایط اعزام بازیکنان به مسابقات بحرین پیگیری شده است که در حال حاضر تنها سه بازیکن توانستند به بحرین سفر نمایند و سه بازیکن دیگر در یکی از هتل های تهران در انتظار صدور مجوز برای سفر به بحرین هستند.

ویزای حمیدرضا نداف امیرحسین بادی و سینا مقیمی صادر شده است انوشا شاهقلی، سامیار الیاسی و علی یزدانی در انتظار صدور ویزا به سر می برند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1844

به "صدور نصف و نیمه ویزای ملی پوشان، مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس درگیر سفر خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور نصف و نیمه ویزای ملی پوشان، مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس درگیر سفر خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید