عرضه گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس از اواخر مردادماه

به گزارش تاورنا، این برند در روز 6 آوریل فعالیت خود را رسما آغاز کرد. شیوع فراگیر ویروس کرونا مانع میزبانی کمپانی از مراسم سالگرد آغاز به کار خود شد. با این وجود شیائومی تصمیم گرفت تا این رویداد را جشن گرفته و به منظور گرامیداشت دهمین سالگرد فعالیت خود یک رویداد مطبوعاتی اختصاصی را برگزار کند.

عرضه گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس از اواخر مردادماه

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، بر اساس پیش بینی ها شیائومی در جریان این مراسم از اسمارت فون می 10 پرو پلاس رونمایی خواهد کرد.

شیائومی احتمالا در روز 11 آگوست از اسمارت فون می 10 پرو پلاس رونمایی می کند

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی امروز گفت که نخستین سخنرانی عمومی وی در روز 11 آگوست ایراد خواهد شد. طبیعتا وی در جریان گزارش خود پیرامون دستاوردهای پیشین کمپانی و اهداف ترسیم شده طی فعالیت های یک دهه آینده صحبت خواهد کرد. با این حال رویداد اصلی احتمالا تحت تاثیر شعار بالاتر، سریع تر، قوی تر قرار نخواهد گرفت. اما در این رویداد احتمالا از محصولات جدیدی رونمایی خواهد شد. لی جون مشخصا گفت که این تیم در دهمین سالگرد تاسیس کمپانی برای علاقه مندان به مشاهده آخرین دستاوردهای برند چندین شاهکار مختلف را تدارک دیده است. این اظهارات به وضوح از معرفی محصولات جدید حکایت دارند. با توجه به اهمیت و مقیاس چنین رویدادی رونمایی از اسمارت فون می 10 پرو پلاس کاملا منطقی به نظر می رسد.

با این حال منابع خبری نزدیک اطمینان دارند که نسخه به روزرسانی شده پرچم دار فعلی کمپانی در روز 11 آگوست معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات فعلی این اسمارت فون از یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی، پردازنده اسنپ دراگون 865 یا 865 پلاس، ماژول دوربین چندگانه و فست شارژر 100 یا 120 واتی بهره خواهد برد. همچنین بر اساس برخی برآورد ها شیائومی در جریان رویداد 11 آگوست از یک محصول پیشرفته دیگر با نام ردمی K30 اولترا رونمایی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت TENAA این محصول با تراشه +Dimensity 1000، حافظه رم 6، 8 یا 12 گیگابایتی و حداکثر 512 گیگابایت حافظه فلش عرضه خواهد شد. بعلاوه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی و دوربین پشتی چندگانه سایر مشخصات این هندست را تشکیل می دهند. حسگر اصلی دوربین احتمالا دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی خواهد بود. نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی یکی از مشخصه های جدید دستگاه به شمار می رود

شیائومی می 10 پرو پلاس بهترین اسمارت فون در کلیه رده های قیمتی خواهد بود

در فصل بهار سال جاری شیائومی اسمارت فون های پرچم دار خود با اسامی می 10 ومی 10 پرورا روانه بازار کرد. اکنون نیز مدل دیگری از این سری در شرف عرضه به بازار قرار گرفته است. این محصول احتمالا می 10 پرو پلاس نامگذاری خواهد شد؛ گجتی که با اسم رمز داخلی Super Large Cup تولید می شود. منابع چینی ادعا می کنند که شیائومی می 10 پرو پلاس بهترین اسمارت فون سال جاری برای کلیه رده های قیمتی خواهد بود. این اسمارت فون از قابلیت شارژ سیمی و بی سیم در کنار شارژ معکوس بی سیم جهت انتقال شارژ به سایر دستگاه های همراه پشتیبانی می کند. بدین ترتیب هیچ یک از اسمارت فون های عرضه شده طی سال جاری توان رقابت با شیائومی می 10 پرو پلاس را نخواهند داشت.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1149

به "عرضه گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس از اواخر مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس از اواخر مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید