قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 21 اردیبهشت 1400

به گزارش تاورنا، تعطیلی بازار ها در روز های اخیر رونق بیشتری به آگهی های آنلاین داده و بسکمک از معاملات به کمک همین سایت ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن، اجاره خانه، زمین، خودرو و گوشی را که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند، بررسی می کنیم.

قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 21 اردیبهشت 1400

متوسط قیمت مسکن در تهران

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محله حکیمیه تهران، 30 میلیون و 188 هزار تومان است که این موضوع باعث می شود یک آپارتمان 80 متری در این منطقه دو میلیارد و 414 میلیون تومان قیمت داشته باشد. همین آپارتمان در سبلان تقریبا یک میلیارد و 906 میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ چرا که هر مترمربع 23 میلیون و 827 هزار تومان در آگهی های آنلاین مربوط به منطقه سبلان قیمت گذاری شده است.

متوسط هزینه اجاره نشینی در تهران

هزینه اجاره یک آپارتمان 80 متری در منطقه دارآباد تهران، برای هر ماه به طور میانگین 14 میلیون و 640 هزار تومان است. همین هزینه برای مستاجران ساکن جردن به 18 میلیون و 560 هزار تومان می رسد.

متوسط قیمت زمین در تهران

خرید یک زمین 200 متری حوالی پیروزی تهران واقع در جنوب غرب پایتخت، می تواند هفت میلیارد و 689 میلیون تومان تمام شود. اما اگر قصد خرید چنین زمینی را در فرمانیه داشته باشید، حداقل به 28 میلیارد تومان نیاز خواهید داشت.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در شیراز

هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محله قصرالدشت شیراز طی 10 روز گذشته، 34 میلیون و 315 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این رقم باعث می شود تا قصر الدشت شیراز محله ای گران تر در مقابل تهرانپارس، حکیمیه و پیروزی در پایتخت باشد.

هزینه اجاره نشینی در شیراز

هزینه اجاره نشینی در یک آپارتمان 80 متری در شهرصدرا شیراز برای هر ماه به دو میلیون و 400 هزار تومان می رسد. اما مستاجران ساکن منطقه قدوسی شرقی برای یک آپارتمان 80 متری هر ماه شش میلیون و 960 هزار تومان دست به جیب می شوند.

قیمت زمین در محله های مختلف شیراز

هر مترمربع زمین در قصرالدشت، طی روز های گذشته 39 میلیون و 769 هزار تومان قیمت داشته است. این رقم دو و نیم برابر قیمت زمین در فشم تهران است.

قیمت مسکن در مشهد

طی 10 روز قبل در محله هنرستان مشهد هر مترمربع آپارتمان 20 میلیون و 507 هزار تومان ارزش گذاری شده است. اگر چه محله هنرستان یکی از گران ترین مناطق مشهد محسوب می شود، اما قیمت مسکن در این منطقه از محله های پیروزی و سبلان در تهران ارزان تر است.

قیمت زمین در مشهد

هر مترمربع زمین در تربت حیدریه، از شهرستان های اطراف مشهد، دو میلیون و 278 هزار تومان قیمت دارد. اما این رقم در احمد آباد به 25 میلیون و 71 هزار تومان می رسد تا اختلاف ارزش زمین بین گران ترین و ارزان ترین مناطق شهر مشهد بیشتر از 11 برابر باشد.

خودرو های صفرکیلومتر و گران تر از 1/2 میلیارد تومان

هیوندای النترا طی روز های قبل در سایت دیوار به طور متوسط یک میلیارد و 130 میلیون خرید و فروش شده است. قیمت های جدول زیر بر اساس بررسی میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران و تماس های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

خودرو های دست دوم و گران تر از 500 میلیون تومان

پژو 2008 مدل سال 97 به بعد که مسافتی بیشتر از 10 هزارکیلومتر طی کرده باشد، در سایت دیوار به طور متوسط 716 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی های دست دوم در آگهی های آنلاین

گوشی گلکسی A11 که شرایط درحد نو داشته باشد، در سایت دیوار طی روز های قبل سه میلیون و 161 هزار تومان خرید و فروش شده است. دیگر مدل هایی که در جدول زیر مشاهده می کنید هم در روز های اخیر آگهی آن ها در سایت دیوار منتشر شده و تمامی آن ها در حد نو هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1644

به "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 21 اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 21 اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید