بازسازی و استحکام بخشی پل کشکان در لرستان

به گزارش تاورنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اتمام عملیات بازسازی و استحکام بخشی یکی دیگر از پایه های عظیم پل تاریخی کشکان در شهرستان چگنی اطلاع داد.

بازسازی و استحکام بخشی پل کشکان در لرستان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سیدامین قاسمی امروز شنبه 19 تیرماه 1400 ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: در این عملیات حساس بازسازیی عمده عملیات بازسازی با استفاده از سنگ های دانه درشت پاک تراش انجام شد و پروژه دقیقا مطابق با دستورالعمل ها و بخش نامه های بین المللی بازسازی به اتمام رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه در این پروژه حجم عملیات بازسازی و بازسازی بیش از یکصد متر مکعب بود، اعلام کرد: این عملیات در ضلع جنوبی ناحیه شرقی سازه پل انجام شد و به موجب آن یکی از عظیم ترین پایه های پل تاریخی کشکان مورد بازسازی و بازسازی نهاده شد .

او با تاکید بر ضرورت حفظ اصالت بناهای تاریخی در فرآیند بازسازی، اعلام کرد: در این سری از عملیات یک پایه عظیم از پل تاریخی کشکان با استفاده از مواد و مصالح کاملا مشابه با بافت اثر مورد بازسازی و بازسازی نهاده شد که در ظاهر دید گردشگران هیچ مغایرتی با اصل سازه بنای تاریخی ندارد.

قاسمی ادامه داد: این پروژه با تخصص اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان انجام گرفت.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1731

به "بازسازی و استحکام بخشی پل کشکان در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و استحکام بخشی پل کشکان در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید