مطهری: مهاجم خارجی قرار است چند روز با ما تمرین کند، رضاییان به خوبی به وظایفش عمل کرد

به گزارش تاورنا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس از حضور یک مهاجم خارجی در تمرین سرخپوشان طی روزهای آینده اطلاع داد.

مطهری: مهاجم خارجی قرار است چند روز با ما تمرین کند، رضاییان به خوبی به وظایفش عمل کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: بازی بسیار سختی با آلومینیوم داشتیم. این تیم قابل احترام است و به کادر فنی آنها و بازیکنان شان تبریک می گویم. بازی در نیمه اول خیلی سخت بود و یک اندازه هم ناهماهنگی بین بازیکنان داشتیم. با صحبت هایی که در بین دو نیمه انجام دادیم، بچه ها در نیمه دوم خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: سعی کردیم در یک سوم دفاعی حریف با سرعت بیشتری بازی کنیم تا از کندی بازیکنان شان استفاده کنیم و به نتیجه رسیدیم. به بازیکنان مان گفتیم که حتماً از موج دوم استفاده نمایند و همه دیدند که در گل دوم، رضا اسدی موج دوم ما بود که ضربه را زد. در مجموع بازی خوب و تاکتیکی بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به عملکرد داوران بازی این تیم مقابل آلومینیوم و اعتراض هایی که خطیبی به قضاوت بازی داشت، یادآور شد: به نظر من داوری مشکل خاصی نداشت.

مطهری درباره نخستین بازی رضاییان توضیح داد: من همواره درباره تیم صحبت کردم. ما یک تیم به تمام معنا هستیم. رامین هم امروز مثل سایر بازیکنان به وظایفش خوب عمل کرد. ما بزرگان خوب و تأثیرگذاری مثل سیدجلال، کمال (کامیابی نیا) و وحید (امیری) داریم، ضمن اینکه خودشان را در قالب تیم حل می نمایند.

وی در پاسخ به این سؤال که اطلاعاتی از بازیکن خارجی مدنظر سرخپوشان دارد، گفت: مهاجم خارجی قرار است که بیاید و چند روز او را در تمرینات ببینیم. اینکه قراردادی بسته گردد، نه اینطور نیست.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت با استقلال و جدایی این دو تیم از سایر رقبا گفت: هر بازی لیگ یک فینال حساس و مهم است. سپاهان هم تیم خوب و قابل احترامی است و فکر می کنم هنوز این تیم امیدوار است، اما رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است و امیدوارم که از این رقابت سخت به سلامت عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2032

به "مطهری: مهاجم خارجی قرار است چند روز با ما تمرین کند، رضاییان به خوبی به وظایفش عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: مهاجم خارجی قرار است چند روز با ما تمرین کند، رضاییان به خوبی به وظایفش عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید