معرفی هوم پاد مینی جدید اپل با ویژگی های منحصربه فرد

به گزارش تاورنا، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت اپل در رویداد رونمایی شب گذشته خود نسخه جدید HomePod Mini را معرفی کرد.

معرفی هوم پاد مینی جدید اپل با ویژگی های منحصربه فرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شب گذشته رویداد آنلاین اپل با معرفی هوم پاد مینی 3.3 اینچی شروع شد. این بلندگوی هوشمند از Siri داخلی برخوردار است و می تواند دستگاه های هوشمند خانه را نیز کنترل کند، برای این کار به طور اتوماتیک با برنامه Home ادغام می شود.

سیری در HomePod Mini می تواند صدای هر یک از اعضای خانواده را تشخیص دهد، برای خواندن و ارسال پیام و تعامل با برنامه های مختلف به برنامه های آیفون دسترسی پیدا کند و به روزرسانی های شخصی نیز دسترسی بدهد.

قابلیت Intercom این امکان را به شما می دهد تا به سرعت از یک هوم پاد به هوم پاد دیگر که در اتاق های مجاور هستند، پیام ارسال کنید. همچنین این محصول با هر دستگاه و سرویس اپل دیگر کار می کند و به طور اتوماتیک در بلندگو های HomePod و AirPods پخش می شود، در حالی که سایر دستگاه ها (از جمله آیفون ها و CarPlay) برای هر پیام چنین اعلانی دریافت می کنند.

هوم پاد مینی دارای یک قسمت لمسی با نور پس زمینه است که کنترل های پخش، مکث و میزان صدا روی آن قرار دارند. این دستگاه می تواند صدا را به صورت 360 درجه پخش کند. امکان جفت کردن چندین HomePod Mini به یکدیگر نیز وجود دارد.

مثل همیشه اپل بر روی حریم خصوصی متمرکز است، این دستگاه فقط در صورت اجازه، صوت شما را ذخیره می کند. به روزرسانی های شخصی فقط برای شما در خانه در دسترس است و همه چیز همانطور که انتظار دارید رمزگذاری شده است. این دستگاه در حال حاضر با Apple Music، iHeartRadio، radio و TuneIn کار می کند، و در آینده از Pandora و Amazon Music نیز پشتیبانی می کند.

هوم پاد از تراشه Apple S5 پشتیبانی کرده که صدای محاسباتی را امکان پذیر می کند. به این معنی که بلندگو دائماً بلندی صدا و دامنه دینامیکی خود را بر اساس آنچه پخش می شود، تنظیم می کند. هوم پاد مینی در تاریخ 6 نوامبر با قیمت 99 دلار در رنگ های سفید و خاکستری سفارشی ارائه می شود و فروش آن نیز از 16 نوامبر شروع می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1255

به "معرفی هوم پاد مینی جدید اپل با ویژگی های منحصربه فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هوم پاد مینی جدید اپل با ویژگی های منحصربه فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید