مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید

به گزارش تاورنا، ایده اصلی فولر برای گنبد ژئودزیک این بود که منافذ را در سیستم محصور قرار دهد تا بیشتر آن را با حس لامسه پوست انسان مقایسه کند، اما متاسفانه سیستم سایه نتوانست به درستی کار کند و در نهایت غیر فعال شد.

مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید

این موزه به وسیله معمار، نویسنده و مخترغ آمریکایی معروف یعنی باکمینستر فولر طراحی نموده است. فولر که در 12 جولای 1895 به جهان آمد و در 1 جولای 1983 درگذشت، مخترف گنبد ژئودزیک در معماری بود. ساختار جغرافیایی گنبد، طراحی شده به وسیله فولر، به وسیله دولت ایالات متحده در نمایشگاه جهانی نمایشگاه 1967 (نمایشگاه 67) در مونترال، به اسم غرفه آمریکا برای این رویداد، به کار گرفته شد.

در سال 2007، همانطور که گفته شد، این ساختمان یک بار دیگر به وسیله محیط زیست کانادا تغییر کاربری دارد و به اسم موزه محیط زیست به کار گرفته شد. در آن موقع در وبسایت محیط زیست کانادا، تبلیغات زیادی از آن به نمایش گذاشته شد که مردم را ترغیب می کرد تا از آن بازدید نمایند. تمام مسائلی که مربوط به محیط زیست بود، نظیر کیفیت آب و هوا، توسعه پایدار و تکنولوژی های محیط زیست در اینجا به نمایش گذاشته شد. از آن موقع تا به امروز، این موزه دیگر تغییری کاربری نداده است و همچنان به موزه زیست کره مونترال شناخته می شود.

منبع مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1822

به "مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چیزهایی که ممکن است در مورد موزه زیست کره مونترال ندانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید