مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

به گزارش تاورنا، این مرکز خرید واقع در شهر Dongguan در چین بزرگترین مرکز خرید دنیا است.این مرکز تجاری دارای هفت ناحیه مختلف است که برای ساخت آن از شهرهای بین المللی الگوبرداری شده است از جمله بنای Arc de Triomphe و یک کانال دارای گوندولا. همچنین دارای یک ترن هوایی در فضای باز و فضای داخلی است اما این مرکز چیزی که ندارد مشتری است. از زمان افتتاح آن در سال 2005، این مرکز از کمبود شدید مشتری رنج می برد. بیشتر فضای خرده فروشی ها خالی مانده است و حتی بیش از 99٪ فروشگاه ها خالی است. تنها مناطق استفاده شده این مرکز خرید نزدیک ورودی است که چندین فست فود در آن واقع شده است. این مرکز لقب بزرگترین مرکز خرید ارواح در دنیا را به خود اختصاص داده است.

مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

این مرکز خرید در کوالالامپور واقع شده است و یک برج دو قلو است که شامل یک مرکز خرید و دو هتل 5 ستاره است به علاوه 7.5 میلیون فوت مربع مساحت ساختمان که آن را به پنجاهمین ساختمان عظیم دنیا بدل نموده است. این مرکز خرید شامل بیش از 1000 مغازه خرده فروشی، 65 فروشگاه مواد غذایی و چندین جاذبه تفریحی مانند عظیمترین پارک تفریحی سرپوشیده آسیا، Cosmos World و اولین تئاتر IMAX 2D و سه بعدی در مالزی است که در طبقه 10 این مرکز واقع شده است.

این مرکز خرید واقع در Edmonton آلبرتای کانادا در سالهای 1981 تا 2004 عظیمترین مرکز خرید محسوب میشد و در حال حاضر هم عظیمترین مرکز خرید در آمریکا است. علاوه بر 800 فروشگاه و خدمات دیگر، این مرکز دارای برگترین پارک سرپوشیده در دنیا، عظیمترین پارک آبی سرپوشیده دنیا و قصر یخی است. از سایر امکانات آن میتوان به 18 زمین مینی گلف، یک سال سینما و بولینگ اشاره نمود

منبع مقاله: 10 تا از عظیمترین مراکز خرید در دنیا

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1433

به "مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید