مک بوک ایر نو با نمایشگر Mini، LED و رنگ های مختلف نیمه 2022 عرضه می گردد

به گزارش تاورنا، به نظر می رسد که اپل می خواهد در نیمه سال 2022 از مدل بعدی مک بوک ایر مجهز به نمایشگر Mini-LED و با رنگ های متنوع رونمایی کند. این اطلاعات نو به وسیله تحلیلگر باسابقه محصولات اپل، مینگ چی کو، منتشر شده است.

مک بوک ایر نو با نمایشگر Mini، LED و رنگ های مختلف نیمه 2022 عرضه می گردد

این اطلاعات نو هماهنگ با شایعه هایی است که پیش تر درباره مک بوک ایر نو به وسیله منابع اطلاعاتی مانند تحلیلگر نشریه بلومبرگ، Mark Gurman و یک افشاکننده اطلاعات به نام Jon Prosser در یوتوب منتشر شده بود.

مینگ چی کو گفته است که نسل بعدی مک بوک ایر دارای طراحی ظاهری کاملا نو و مشابه با نسل بعدی مک بوک پرو خواهد بود. گزارش های منتشر شده درباره نسل بعدی مک بوک پرو نشان می دهند که این لپ تاپ ها دارای طراحی ظاهری مسطحی در لبه های بالایی و پایینی خود هستند و اپل در آن ها از نمایشگر با فناوری Mini-LED استفاده خواهد نمود.

دیگر شایعه های منتشر شده درباره نسل بعدی مک بوک ایر نشان می دهند که این لپ تاپ دارای تراشه اپل سیلیکون نوتر و پورت شارژ آهن ربایی مگ سیف است.

کو می گوید که هنوز تعیین نیست که بعد از شروع فراوری انبوه نسل بعدی مک بوک ایر، اپل فراوری مدل کنونی با تراشه اپل M1 را متوقف می نماید یا نه. این موضوع از این جهت مهم است که می تواند بر روی قیمت مک بوک ایر تأثیر بگذارد.

به اسم نمونه اگر اپل فروش مک بوک ایر با تراشه M1 را متوقف کند، کو می گوید که به احتمال زیاد قیمت در نظر گرفته شده برای مک بوک ایر دارای نمایشگر Mini-LED از 999 دلار شروع خواهد شد، اما اگر اپل به فروش مک بوک ایر با تراشه اپل M1 ادامه دهد به احتمال زیاد این مدل از مک بوک ایر با قیمت پایین تری عرضه خواهد شد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که فراوری کننده چینی به نام BOE وظیفه تأمین نمایشگر های Mini-LED برای نسل بعدی مک بوک ایر را برعهده خواهد داشت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که شرکت هایی مانند LG، شارپ و فاکسکان وظیفه تأمین نمایشگر Mini-LED برای نسل بعدی مک بوک پرو را برعهده خواهند داشت. برای اطلاع باید بگوییم که اپل از نسل کنونی مک بوک ایر در ماه نوامبر (آبان) سال 2020 رونمایی کرد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1760

به "مک بوک ایر نو با نمایشگر Mini، LED و رنگ های مختلف نیمه 2022 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک ایر نو با نمایشگر Mini، LED و رنگ های مختلف نیمه 2022 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید