میلیاردر ژاپنی به دنبال شریک زندگی برای سفر به ماه

به گزارش تاورنا، یک میلیاردر ژاپنی که بلیط سفر به کره ماه را خریداری نموده، با توجه به مدت زمان طولانی این سفر به دنبال زنی به عنوان شریک زندگی می شود تا او را همراهی کند.

میلیاردر ژاپنی به دنبال شریک زندگی برای سفر به ماه

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، یک ژاپنی 44 ساله که میخواهد ظرف چند سال آینده باهمکاری شرکت اسپیس ایکس به فضا سفر کند، اعلام نموده تمایل دارد فردی را به عنوان همسر انتخاب کند تا در این سفر تنها نباشد.

یاسوکا مائزاوا موسس شرکت زوزو است که بزرگترین خرده فروشی آنلاین انواع البسه در ژاپن محسوب می گردد. وی در سال 2018 اولین بلیط سفر دنیاگردانه به فضا را خریداری کرد.

وی گفته است که فردی که به عنوان همسر وی را همراهی می نماید باید شخصیتی درخشان و باوقار داشته باشد و خواهان صلح دنیای باشد.

مائزاوا می گوید درخواست ازدواج زنانی از سراسر دنیا را آنالیز می نماید و داوطلبان به این منظور می توانند درخواست های خود را به صورت آنلاین به وی تحویل دهند. این افراد باید 20 سال به بالا سن داشته باشند. وی امیدوار است بتواند به زودی همسر خود را انتخاب کند تا هر دو نفر قبل از سفر به ماه در سال 2023 به طور دقیق و کامل از روحیات و شخصیت یکدیگر آگاه شده باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 669

به "میلیاردر ژاپنی به دنبال شریک زندگی برای سفر به ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیاردر ژاپنی به دنبال شریک زندگی برای سفر به ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید