نفرات برتر جایزه مصطفی(ص) از کشور ترکیه و ایران هستند

به گزارش تاورنا، دبیر کارگروه جایزه مصطفی(ص) گفت: انتقال دانش و همکاری علمی مهم ترین هدف جایزه مصطفی(ص) است که خوشبختانه در سومین دوره نفرات برتر علم و فناوری از کشورهای ترکیه و ایران هستند.

نفرات برتر جایزه مصطفی(ص) از کشور ترکیه و ایران هستند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسن ظهور دبیر کارگروه جایزه مصطفی در سومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) که صبح امروز در تالار وحدت برگزار گردید، گفت: این جایزه در 4 محور علم و فناوری تقسیم شده است که هزار و چهل و 9 نفر در این دوره از 35 کشور شرکت کردند و آثار آنها مورد ارزیابی نهاده شد.

وی اضافه نمود: تعداد آثار ارسالی در بخش زیستی 646 بود و در بخش نانو 172 اثر به دبیرخانه فرستاده شد و در نهایت در بخش های علم وفناوری 614 اثر مورد آنالیز نهاده شد.

ظهور توضیح داد: در سومین دوره جایزه مصطفی(ص) انتخابات به صورت مجزا در کشورهای اسلامی برگزار گردید که در حوزه علم و فناوری، زیستی و پزشکی به صورت مشترک 2 دانشمند از کشورهای ترکیه و ایران جایزه مصطفی(ص) را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: پرفسور اوگور شاهین مقیم کشور ترکیه و پرفسور علی خادم الحسینی در حوزه علمی (نوسازی بافت ها و پیوند سلول های آسیب دیده) از برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 584

به "نفرات برتر جایزه مصطفی(ص) از کشور ترکیه و ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر جایزه مصطفی(ص) از کشور ترکیه و ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید