نماینده تنیس کرمان در جمع 32 تیم برتر جام حذفی کشور

به گزارش تاورنا، تیم گل گهر (ج) که به عنوان نماینده استان کرمان در رقابت های تنیس جام حذفی کشور حضور یافته بود، در جمع 32 تیم برتر نهاده شد.

نماینده تنیس کرمان در جمع 32 تیم برتر جام حذفی کشور

به گزارش خبرنگار ، دهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی آقایان کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار چهل سال ورزش و چهل سال افتخار به میزبانی مجموعه اُلمپیک کیش در حال برگزاریست.

در این دوره از رقابت ها 107 تیم از استان های تهران، خراسان جنوبی، بندرعباس، اصفهان، البرز، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، قم، کرمان، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، شهرکرد، کرمانشاه، سمنان و جزیره کیش با سرداوری امیر حسین موسوی داور نشان سفید کشورمان، با هم به رقابت پرداختند.

تیم های هلیل لوله جیرفت، گلگهر الف، گلگهر ب، گلگهر ج و گلگهر د به عنوان نمایندگان استان کرمان در این مسابقات حضور داشتند که بر اساس قرعه صورت گرفته، تیم های حاضر در 27 گروه 4 تیمی قرار گرفتند.

تیم تنیس گل گهر(ج) متشکل از محمدعلی نژادعبدالله، امید پرشان و سالار هاشمی به سرپرستی علیرضا درآگاهی و مربیگری محمدعلی نژادعبدالله در جزیره کیش توانست با رجحان نسبت به رقبای خود از بین 107 تیم شرکت کننده به جمع 32تیم برتر کشور راه پیدا کند، این درحالیست که سایر نمایندگان استان کرمان با رقابت هایی نزدیک از صعود به جمع 32 تیم برتر جا ماندند.

تیم تنیس گل گهر (ج) باید در مرحله بعد امروز شنبه 20 بهمن به مصاف تیم ابرا مشهد برود.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 147

به "نماینده تنیس کرمان در جمع 32 تیم برتر جام حذفی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده تنیس کرمان در جمع 32 تیم برتر جام حذفی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید