نواختن زنگ تحرک و سلامت سالمندان در بوستان ها

به گزارش تاورنا، ویژه برنامه های هفته سلامت با شعار حال خوب زندگی از 9 تا 15 اردیبهشت در محله های مختلف منطقه 9 اجرا می گردد.

نواختن زنگ تحرک و سلامت سالمندان در بوستان ها

خبرنگاران - مریم قاسمی : شهردار منطقه9 با بیان این خبر گفت: هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با مطلع سازی عموم شهروندان و جامعه در مورد مسائل و چالش های حوزه سلامت در جهت ترویج سبک زندگی سالم گام برداشت. به همین منظور شهرداری منطقه 9 با شعار حال خوب زندگی ویژه برنامه های متنوعی را با تاکید بر فرهنگ سازی و اصلاح روش های نادرست زندگی در محله ها تدارک دیده است.

از جمله این برنامه ها می توان به برپایی گذر سلامت، جشن لبخند ویژه افراد دارای معلولیت، ویژه برنامه آهنگ سلامتی در مدرسه ابتدایی عاصمی، برگزاری پویش اهداء خون، اهدای زندگی، جشنواره غذای سالم و تورهای زیارتی و سیاحتی اشاره نمود.

سید محمد رحیم مرتضوی اضافه کرد: بعلاوه در این هفته، کارگاه های آموزشی مطابق روزشمار سلامت در سراها، مساجد و مدارس منطقه9 دایر است. پردیس سلامت نیز عنوان برنامه دیگری است که به همین مناسبت در بوستان های منتخب با استقرار میز خدمت سلامت و با هدف ارتقاء فرهنگ خودمراقبتی برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه 9 با اشاره به نقش مشارکت مردم در افزایش سلامت عمومی جامعه اضافه کرد: بعلاوه زنگ تحرک و سلامت ویژه کانون سالمندان در بوستان های این منطقه در هفته سلامت طنین انداز خواهد شد و از فعالان، دبیران کانون ها و گروهای جهادی فعال در حوزه سلامت نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2235

به "نواختن زنگ تحرک و سلامت سالمندان در بوستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواختن زنگ تحرک و سلامت سالمندان در بوستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید