هتل با مضمون کتاب فروشی در توکیو

به گزارش تاورنا، بعضی افراد عاشق کتاب هستند، اما بعضی دیگر بدون خواندن کتاب نمی خوابند. هتل Book and Bed در توکیو،که با مضمون کتابفروشی است برای هر دو قشر مناسب است. این هتل که در طبقه هفتم یک برج در محله ایکبوکورو (Ikebukuro) توکیو قرار گرفته است و روز 5 نوامبر سال جاری افتتاح می گردد. با خبرنگاران همراه باشید.

هتل با مضمون کتاب فروشی در توکیو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اتاق های کوچک آن به ابعاد 205 در 85 سانتی متر و ابعاد اتاق های استاندارد آن 205 در 129 سانتی متر و هزینه یک شب اقامت در این هتل، بین 32 تا 50 دلار (بسته به اندازه اتاق) است. قرار است در روز افتتاح این هتل، 1700 کتاب به زبان های ژاپنی و انگلیسی در دسترس باشد، اما هتل برنامه دارد که تعداد این کتاب ها را به 3000 جلد برساند. Book and Bed دارای 1700 جلد کتاب انگلیسی و ژاپنی است. تخت خواب های احاطه شده با قفسه های کتاب، مکانی جالب برای استراحت ایجاد نموده اند. اتاق ها کوچک هستند، اما مکانی راحت ایجاد نموده اند. کتاب دوستان به زودی مکانی برای اقامت در توکیو خواهند داشت. نهایتا قرار است بیش از 3000 جلد کتاب در این هتل باشد. Book and Bed توکیو روز 5 نوامبر افتتاح می گردد.

منبع: boredpanda

منبع: کجارو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 759

به "هتل با مضمون کتاب فروشی در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل با مضمون کتاب فروشی در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید