پیروزی امیدهای ایران مقابل عمان در نیمه نخست

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: تیم فوتبال امید کشورمان در نیمه نخست دیدار تدارکاتی مقابل امید عمان به رجحان رسید.

پیروزی امیدهای ایران مقابل عمان در نیمه نخست

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید کشورمان که برای دیداری محبت آمیز با تیم امید عمان راهی این کشور شده است، امروز (شنبه) از ساعت 17:30 (به وقت تهران) در استادیوم سلطان قابوس مسقط به مصاف این تیم رفته است که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود امیدهای ایران به سرانجام رسید.

دقیقه 7: اولین موقعیت این بازی توسط بازیکنان تیم امید کشورمان رقم خورد که شوت یوسف وکیا را دروازه بان عمان راهی کرنر کرد.

دقیقه 18: بازهم شاگردان محمد خاکپور بودند که توانستند روی دروازه تیم میزبان موقعیت ایجاد نمایند و دروازه بان عمان این بار شوت حسین فاضلی را از داخل محوطه جریمه به کرنر فرستاد.

دقیقه 19: ضربه سر مجید حسینی نزدیک بود که دروازه عمان را باز کند اما توپ با فاصله کمی به اوت رفت.

دقیقه 22: بازیکنان تیم عمان بعد از اندکی تحمل فشار به جلو آمدند و توانستند موقعیت هم ایجاد نمایند اما شوت مبروک راهی به دروازه ایران نیافت و با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه 25: سعود الفارسی، مهاجم تیم عمان صاحب موقعیت تک به تک شد اما او هم پیروز به باز کردن دروازه امیدهای ایران نشد و ضربه اش را به اوت زد.

دقیقه 37: تیم امید ایران پیروز شد پس از خروج از زیر فشار عمانی ها به گل برسد و در دقیقه 37 ارسلان مطهری برای شاگردان خاکپور گلزنی کرد. مطهری بعد از دریافت پاس رو به عقبی که مدافع عمان به اشتباه داده بود، دروازه بان این تیم را دریبل کرد و پیروز به گلزنی شد.

دقیقه 44:بار دیگر الفارسی با دروازه بان ایران تک به تک شد که این بار هم نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند و ضربه او به تیر دروازه ایران برخورد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 305

به "پیروزی امیدهای ایران مقابل عمان در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی امیدهای ایران مقابل عمان در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید