پیمانکار دوربین های ثبت سرعت آزاد راه غدیر تعیین شد

به گزارش تاورنا، رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سرعت مجاز در آزادراه غدیر 120 کیلومتر بر ساعت است، گفت: پیمانکار دوربین های ثبت سرعت تعیین شد.

پیمانکار دوربین های ثبت سرعت آزاد راه غدیر تعیین شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، ، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از آزادراه غدیر در جمع اصحاب رسانه گفت: کار بزرگی اجرا شده است و پیش بینی می کنیم ترافیک محور قزوین - البرز - تهران و بالعکس بین 30 تا 40 درصد کاهش یابد.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای ایمنی آزادراه مورد توجه ما است، گفت: سه پاسگاه پلیس در طول این راستا آزادراهی پیش بینی شده است. جلسات زیادی هم با وزیر راه و شهرسازی درباره این آزادراه برگزار کردیم و اصلاحات انجام شد و امروز هم بازدید میدانی برای آنالیز نهایی راستا داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره حداکثر سرعت در این آزادراه گفت: در بحث سرعت، آئین نامه حداکثر 120 کیلومتر را تأکید دارد و هیچ موافقتی برای افزایش حداکثر سرعت در این آزادراه نداریم و ضرورت دارد نیوجرسی، پارکینگ های حاشیه ای و حریم راه تکمیل گردد و نور راستا نیز کافی باشد، خصوصاً در سمت قزوین مه گرفتگی زیاد وجود دارد و باید این آزادراه از نظر روشنایی تکمیل گردد.

هادیان فر گفت: همچنین موضوع ارتباطات تلفن همراه در این آزادراه در حال تست است و وزارت ارتباطات، اپراتور ها را به هماهنگی برای پوشش این آزادراه دنبال می نماید.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در طول آزادراه 70 کیلومتر راستا هنوز جدا شونده ندارد که امروز تأکید شد نیوجرسی ها که برای راه های دوطرفه باید حتما نصب گردد، نصب گردد.

وی درباره نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت در این آزادراه گفت: سازمان راهداری متولی نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت است که پیمانکار را تعیین کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1494

به "پیمانکار دوربین های ثبت سرعت آزاد راه غدیر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمانکار دوربین های ثبت سرعت آزاد راه غدیر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید