پیولی: اشتباهاتی داشته ایم و احتیاج به بازیکنانی دارم که پاپس نکشند، طرفداران احمق نیستند

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم فوتبال میلان می گوید این تیم در بازی های این فصل اشتباهاتی داشته اما او و شاگردانش می توانند اوضاع را تغییر دهند.

پیولی: اشتباهاتی داشته ایم و احتیاج به بازیکنانی دارم که پاپس نکشند، طرفداران احمق نیستند

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش فردا شب (پنجشنبه) در هفته دهم سری A ایتالیا پذیرای اسپال پایین جدولی هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با اشاره به شکست 2 بر یک تیمش مقابل رم گفت: باید واقع بین باشیم و تأکید می کنم در شرایط خوبی نیستیم، اما ما بهتر از چیزی هستیم که در بازی یکشنبه مقابل رم از خود نشان دادیم.

سرمربی میلان که از زمانی که جانشین مارکو جامپائولو شده، از دو بازی تنها یک امتیاز برای روسونری به ارمغان آورده، گفت: ما نباید برعکس عمل کنیم، ما زمان لازم برای پیشرفت در جدول رده بندی را داریم و احتیاج به کسانی دارم که باانگیزه باشند و بخواهند خودشان را ثابت نمایند. اگر ما در این صندلی (رده سیزدهم جدول) هستیم، این بدین معناست که ما اشتباهاتی داشته ایم. من احتیاج به بازیکنانی دارم که پا پس نکشند.

وی اضافه نمود: خیلی مهم است که تنها بازی به بازی پیش برویم و روحیه جنگندگی مناسبی داشته باشیم. شاید ما به لحاظ کیفی بهترین تیم نباشیم اما حداقل از حیث روحیه و مصمم بودن، می خواهیم بهترین باشیم. اگر کسی ترس هایی در وجود خود دارد، وقتش رسیده که آنها را گوشه ای بگذارد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده، اما اگر خودمان را باور داشته باشیم، سپس هر چیز ممکن است.

پیولی توضیح داد: طرفداران احمق نیستند و می توانند بگویند که تیم چه زمانی با روحیه مناسب و پرتلاش بازی می نماید و چه زمانی اینطور نیست. این بسته به عملکرد ما دارد که کاری کنیم طرفداران با ما باشند. ارائه بازی خوب برای ما در این مقطع یک مزیت به شمار می رود، اما احتیاج به یک ویژگی اصلی داریم و آن روحیه تیمی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 554

به "پیولی: اشتباهاتی داشته ایم و احتیاج به بازیکنانی دارم که پاپس نکشند، طرفداران احمق نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: اشتباهاتی داشته ایم و احتیاج به بازیکنانی دارم که پاپس نکشند، طرفداران احمق نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید