تور آلمان: چطور از فرودگاه نورنبرگ آلمان به مرکز شهر برویم؟

به گزارش تاورنا، حمل و نقل فرودگاه نورنبرگ | Nürnberg Airport

فرودگاه بین المللی نورنبرگ دومین فرودگاه پررفت و آمد در استان باواریا آلمان است و حدود 5 کیلومتر با مرکز شهر نورنبرگ فاصله دارد. در این مطلب گزینه های حمل و نقل فرودگاه نورنبرگ و راه های دسترسی به مرکز شهر را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد سفر به آلمان را دارید و بلیط هواپیمایتان به مقصد فرودگاه نورنبرگ است با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور آلمان: چطور از فرودگاه نورنبرگ آلمان به مرکز شهر برویم؟

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

دسترسی از فرودگاه نورنبرگ به مرکز شهر

فرودگاه نورنبرگ فاصله زیادی از شهر نورنبرگ ندارد و در فاصله 5 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. به همین علت به راحتی می توان خود را از فرودگاه به مرکز شهر رساند. ایرلاین هایی مثل ایرفرانس، ایربرلین، کی ال ام (KLM)، لوفت هانزا، سوئیس ایر و ترکیش ایرلاینز در فرودگاه نورنبرگ حضور دارند و پروازهای منظمی را به مقصد این فرودگاه انجام می دهند. خط U2 قطار U-Bahn دسترسی آسان و سریعی به مرکز شهر فراهم می نماید و در مدت 10 الی 15 دقیقه مسافران را به مقصد می رساند. فرودگاه نورنبرگ قطب فعالیت های ایر برلین، دومین ایرلاین بزرگ آلمان، است و سالانه بیش از 4 میلیون مسافر از فرودگاه نورنبرگ استفاده می نمایند. به جز قطار، شما با استفاده از تاکسی، اتوبوس و کرایه اتومبیل هم می توانید خود را به هتل و مرکز شهر نورنبرگ برسانید. در ادامه هریک از این موارد را جداگانه شرح می دهیم تا با توجه به هزینه و شرایطی که دارید برترین گزینه را انتخاب کنید.

قطار

خط U2 مترو مستقیما فرودگاه نورنبرگ را به ایستگاه قطار مرکزی (Hauptbahnhof) متصل می نماید و یکی از سریع ترین و برترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه نورنبرگ محسوب می گردد. بسیاری از مسافران این گزینه را به علت سرعت و هزینه مناسب به سایر گزینه ها ترجیح می دهند. مسافران با استفاده از مترو می توانند تنها در عرض 12 دقیقه خود را به مرکز شهر نورنبرگ برسانند! اگر مقصدتان مرکز نمایشگاهی نورنبرگ است در ایستگاه مرکزی خط عوض کنید و با سوار شدن به خط U1 در راستا Langwasser حرکت کنید. مدت زمان رسیدن به این مرکز نمایشگاهی در حدود 25 دقیقه خواهد بود.

قطارها از ساعت 4 صبح تا نیمه شب فعال هستند و 6 بار در ساعت حرکت می نمایند. قطار U-Bahn U2 تنها قطاری است که در فرودگاه نورنبرگ هم توقف دارد اما در ایستکاه مرکزی می توانید به خطوط دیگر هم متصل شوید. ایستگاه قطار مرکزی در شبکه راه آهن پرسرعت آلمان اهمیت زیادی دارد و دسترسی های مختلفی به سایر شهرهای استان باواریا، آلمان و حتی اروپا فراهم می نماید. بلیط قطار را می توانید از دستگاه های فروش اتوماتیک بلیط در ایستگاه راه آهن تهیه کنید. بچه ها 6 تا 14 سال از حدود 50% تخفیف در قیمت بلیط برخوردار خواهند شد.

  • نورنبرگ کارت: اگر سفرتان به نورنبرگ چند روز طول می کشد شاید خرید نورنبرگ کارت برایتان مالی تر باشد. با تهیه این کارت می توانید در ورودی موزه ها و اماکن گردشگری از تخفیف های شگفت انگیز برخوردار شوید و به تعداد نامحدود در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید. قیمت کارت ها برای بزرگسالان و بچه ها فرق دارد و بچه ها از تخفیف بالایی برخوردار خواهند شد. نورنبرگ کارت معمولا به صورت 2 روزه است و در مدت این 2 روز می توانید از وسایل حمل و نقل بهره ببرید و از مکان های گردشگری و موزه ها بازدید کنید.

اتوبوس

اتوبوس نیز یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه نورنبرگ است و بسته به مقصدتان ممکن است بتوانید با اتوبوس به مقصد برسید. اتوبوس های مختلف در مقابل سالن پروازهای خروجی ترمینال شماره 1 توقف می نمایند و مسافران را به نقاط مختلف شهر می رسانند. اتوبوس ها علاوه بر شهر نورنبرگ مسافران را با هزینه ای مقرون به صرفه به شهرهای دیگر آلمان مثل مونیخ نیز می رسانند.

اتوبوس شماره 33 و 32 مسافران را از فرودگاه به شمال و غرب شهر نورنبرگ منتقل می نمایند، با این حال بسیاری از گردشگران و مسافران قطار U-Bahn را ترجیح می دهند.

تاکسی

به جز گزینه های حمل و نقل عمومی که در بالا ذکر شد، تاکسی هم یکی از برترین و راحت ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه نورنبرگ است. در واقع، بسیاری از مسافران که چمدان های زیادی دارند و برای اولین بار به نورنبرگ سفر می نمایند ترجیح می دهند با تاکسی خود را به هتل برسانند.

با استفاده از تاکسی در مدت زمان 15 الی 20 دقیقه به مرکز شهر نورنبرگ خواهید رسید. ایستگاه تاکسی ها در مقابل ساختمان ترمینال قرار گرفته است و به محض خارج شدن از فرودگاه آن ها را خواهید دید. تاکسی ها کرایه را بر اساس تاکسیمتر محاسبه می نمایند و و صفحه نمایش دستگاه برای مسافران قابل مشاهده است.

ترانسفر هتل

اگر در سفر به نورنبرگ قصد اقامت در هتل را دارید حتما با پذیرش هتل در خصوص سرویس ترانسفر صحبت کنید. بعضی از هتل های مشهور سرویس ترانسفر فرودگاهی را نیز (در قبال دریافت هزینه یا رایگان) به مسافران خود ارائه می نمایند. اگر چنین سرویسی برایتان وجود دارد حتما از آن بهره ببرید، چون به راحت ترین شکل ممکن شما را درب هتل پیاده خواهد نمود و لازم نیست نگران گزینه های حمل و نقل فرودگاه نورنبرگ باشید.

کرایه اتومبیل

اگر 3-4 نفر هستید و دوست دارید در مدت اقامت در شهر نورنبرگ خودتان در شهر رانندگی کنید می توانید اتومبیل کرایه کنید. با کرایه اتومبیل استقلال و آزادی عمل بیشتری در سفر خواهید داشت و به ویژه اگر هزینه های سفر را با همسفرانتان تقسیم می کنید برایتان به صرفه تمام خواهد شد. شرکت های مختلف بین المللی در فرودگاه نورنبرگ حضور دارند و خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران عرضه می نمایند. شرکت های مثل اویس، باجت، آلامو، نشنال، اینترپرایز، سیکست، هرتز و یوروپکار در فرودگاه دفتر دارند و با مراجعه به آن ها می توانید سرویس مورد نظرتان را کرایه کنید.

منبع: travelsignposts.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1966

به "تور آلمان: چطور از فرودگاه نورنبرگ آلمان به مرکز شهر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: چطور از فرودگاه نورنبرگ آلمان به مرکز شهر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید