کانادا به نخستین استادیوم گیمینگ خود خوش آمد می گوید

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، شهر ریچموند واقع در منطقه بریتیش کلمبیای کانادا به زودی و در اوایل سال 2019 قرار است نخستین ورزشگاه خلق شده برای ورزش های الکترونیکی خود را افتتاح کند.

کانادا به نخستین استادیوم گیمینگ خود خوش آمد می گوید

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

ساختمان استادیوم گیمینگ نخستین خانه این شهر و نیز کانادا، برای رخدادهای ورزش های الکترونیکی خواهد بود و مسئولیت میزبانی تمامی تورنمنت ها، رخدادهای بزرگ و مجموعه ای گوناگون از تمام اتفاق های دنیای ورزش های الکترونیک را بر عهده خواهد داشت.

این استادیوم بزرگ برای 250 تماشاچی صندلی جداگانه دارد و این به غیر از 40 صندلی مخصوص بازی های رایانه ای، یک محدوده گیمینگ مخصوص که به تمام بازیکنان خوش آمد می گوید، یک مرکز پخش با آپشن های فراوان و مرکز غذا و تنقلات استادیوم است.

روی هم رفته، استادیوم گیمینگ شامل تمام امکاناتی خواهد بود که در تمامی ساختمان های با موضوع ورزش دیده می گردد و این نشان می دهد که گیمینگ چقدر محبوب و پرطرفدار شده است.

گفته شده این کمپلکس یا ساختمان چندمنظوره غول آسا دارد ساخته می گردد تا بتواند جایی برای تمامی طرفداران گیمینگ با سنین مختلف و درجه های استعداد و مهارت مختلف فراهم کند تا به تماشای رخدادهای ورزش الکترونیک بپردازند و در آن ها شرکت نمایند.

در عین حال، شرکت نمایندگان می توانند از لیگ های مختلف که برای تمامی درجه های مهارتی طراحی شده اند بهره ببرند. علاه بر این، هر کسی که بخواهد مهارت هایش را بالاتر ببرد هم می تواند از امکانات مربی گری فراهم شده در این استادیوم استفاده کند.

کمپانی مای اسپورتس ونچرز که از ساخت این استادیوم حمایت می نماید، در حال حاضر برآورد نموده که استادیوم تا اوایل 2019 افتتاح بزرگ خود را تجربه خواهد نمود. دن سیباک مدیر عامل کمپانی در بیانیه ای گفت: ما سورپرایزهای بسیاری برای همه داریم و هیجان زده هستیم که تا زمان افتتاحیه اخبار جدیدی در اختیار طرفداران قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 425

به "کانادا به نخستین استادیوم گیمینگ خود خوش آمد می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا به نخستین استادیوم گیمینگ خود خوش آمد می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید