کاهش 53 درصدی مصرف سوخت

به گزارش تاورنا، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: مصرف فرآورده های سوختی در تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان 53 درصد کاهش داشته است.

کاهش 53 درصدی مصرف سوخت

به گزارش خبرنگاران مسعود نیک تاج روز یکشنبه در این رابطه اضافه نمود:میانگین مصرف روزانه فرآورده های سوختی در استان در سال 99 ، یک میلیون و 56 هزار لیتر بوده است این درحالی است که سال گذشته در این فاصله زمانی به طور میانگین 2میلیون و 221 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

وی یادآورشد: 65 صندلی عرضه سوخت استان بوشهر به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است و تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت صندلی ها یا کاهش سهمیه فرآورده های نفتی در استان وجود ندارد.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر ادامه داد: سوخت به میزان کافی در این استان وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی در صندلی های عرضه به مردم تحویل داده می گردد.

وی با تاکید بر ضدعفونی صندلی های سوخت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، از مردم نیز خواست هنگام پرداخت وجه سوخت، از کارت بانکی استفاده نمایند و از ارائه اسکناس بپرهیزند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: اگر مردم با مشکلاتی در زمینه عرضه سوخت در صندلی های استان رو برو شدند موضوع را با شماره تلفن 09627 در میان بگذارند تا آنالیز گردد.

افزون بر صندلیهای عرضه سوخت 35 صندلی عرصه سوخت سی ان جی نیز در استان بوشهر فعال است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 890

به "کاهش 53 درصدی مصرف سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 53 درصدی مصرف سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید