کلاس مریبگری درجه C آسیا در بجنورد برگزار گردید

به گزارش تاورنا، سرپرست کمیته آموزش هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: کلاس مربیگری C آسیا براس نخستین بار در خراسان شمالی٬ به میزبانی بجنورد برگزار گردید.

کلاس مریبگری درجه C آسیا در بجنورد برگزار گردید

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

ایمان اشراقی در گفت وگو با خبرنگاران در بجنورد گفت: کلاس مربیگری C آسیا با شرکت 24 مربی از 5 استان کشور به مدت 12 روز در بجنورد برگزار گردید.

وی اضافه نمود: مربیان در این دوره بالغ بر 40 ساعت کار عملی و 40 ساعت کلاس تئوری را پشت سر گذاشتند و از آموزش های لازم را در این خصوص بهره مند شدند.

مدیر کلاس مربیگری درجه C آسیا توضیح داد: مدرس این دوره از کلاس مربیگری٬ استاد سعید بسطامی از استان مازندران بود که سابقه مربیگیری در لیگ دسته اول فوتبال کشور در تیم های صنعت ساری، مس رفسنجان، سایپا قائمشهر و در لیگ دسته دوم صنعت ساری و شهدای جویبار را در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: علیرضا ریحانی به عنوان مدرس بدنسازی و تغذیه و یوسف مغروری به عنوان مدرس داوری در این دوره ایفای نقش داشتند.

مربی تیم فوتبال انتظار بجنورد ضمن اشاره به مسائل تیم داری در استان اضافه نمود: تیم فوتبال انتظار در لیگ دسته سوم کشور٬ رقابت های خود را شروع میکند اما به دلیل عدم ورود کارخانجات و صنایع به بخش ورزش و فوتبال٬ نه تنها تیم انتظار بلکه سایر تیم های استان با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نمایند.

اشراقی کمبود امکان ورزشی ، زمین نا مناسب و عدم وجود زیرساختهای اولیه در ورزش و فوتبال از مهم ترین مسائل فوتبال در استان دانست و توضیح داد: تمامی صنایع و ارگان ها برای توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه به خصوص در نسل جوان موظف به حمایت از ورزش هستند.

وی در سرانجام افزود: مسئولان باید نگاه ویژه ای به ورزش و فوتبال استان داشته باشند چرا که در کشورهای توسعه یافته به فوتبال به عنوان یک صنعت نگاه می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 748

به "کلاس مریبگری درجه C آسیا در بجنورد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس مریبگری درجه C آسیا در بجنورد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید