کونته: یک بازی کاملاً اروپایی را به نمایش گذاشتیم، می خواستیم در لیگ اروپا نقش اصلی باشیم

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در تقابل با شاختار دونتسک ابراز رضایت و بازی تیمش را یک بازی کاملاً اروپایی توصیف کرد.

کونته: یک بازی کاملاً اروپایی را به نمایش گذاشتیم، می خواستیم در لیگ اروپا نقش اصلی باشیم

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته که شاگردانش بامداد امروز (سه شنبه) در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با رجحان 5 بر صفر مقابل شاختار دونتسک اوکراین به فینال این رقابت ها راه یافتند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به نظرم ما در حالی به فینال رسیدیم که با بازی مان کاری کردیم که قدرت واقعی شاختار کمتر به نظر بیاید اما شاختار استعدادهای زیادی دارد و ما با بازی تحت فشار در تمام نقاط زمین آنها را متوقف کردیم.

وی اضافه کرد: شاختار تیمی بسیار باکیفیت در پاسکاری است و سرعت بالایی دارد اما ما کارمان را به قدری خوب انجام دادیم که آنها را مجبور به دفاع کردن، کردیم و می دانستیم که از در اختیار داشتن توپ حس راحتی ندارند. ما با شجاعت بازی کردیم و برنامه درستی داشتیم. ما یک بازی کاملاً اروپایی را به شکلی درست به نمایش گذاشتیم و بازیکنانم شایسته تمجید شدن دارند. این یک عملکرد فوق العاده بود و با بازی مان کاری کردیم که شاختار تیمی سطح متوسط به نظر بیاید.

کونته که حالا تیمش اولین نماینده ایتالیاست که از سال 1999 پس از پارما به ملاقات فینال لیگ اروپا، جام یوفا می رسد و باید با سویا ملاقات کند، گفت: رسیدن به فینال باعث رضایتمندی همه است. مهمترین چیز برای من این است که بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار است که بازی در یک فینال را تجربه می نمایند. آنها در حال کسب تجربه در سطح مهم تورنمنتی هستند که ایتالیا برای مدت طولانی در آن نقش اصلی نداشته است.

سرمربی ایتالیایی اینتر ادامه داد: سویا تجربه بسیار بالایی دارد و فکر می کنم در 6 یا 7 سال اخیر چهار بار فاتح لیگ اروپا شده است. با این حال ما تشنه قهرمانی هستیم و اشتیاق لازمی برای این کار را داریم و می خواهیم طرفداران مان را به وجد بیاوریم. حالا احتیاج به کمی استراحت و ریکاوری داریم و پس از آن سعی خواهیم کرد کمی شادی را برای طرفداران مان به ارمغان بیاوریم و فکر می کنم آنها به این بازیکنان افتخار خواهند کرد چون آنها با قلب و روح شان بازی می نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره فرایندی که تیمش در این فصل داشته، یادآور شد: به نظرم ما بدشانس بودیم که نتوانستیم از مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان صعود کنیم، همچنین در جام حذفی ایتالیا (حذف در مرحله نیمه نهایی) بدشانس بودیم، این در حالی است که شایسته کسب نتایج بهتری بودیم. ما لغز ش های غیرقابل توجیهی هم در فصل اخیر سری A داشتیم به خصوص در بازی مقابل تیم های بولونیا و ساسولو. به هر حال من معتقدم که تیم از این موقعیت های منفی بیشتر درس می گیرد تا از موقعیت های مثبت. ما چیزهایی آموختیم، از این درس ها استفاده کردیم و حالا شما می توانید پیشرفت را در تیم ببینید.

آنتونیو کونته در تکمیل صحبت هایش تأکید کرد: در نهایت ما سری A را با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در صندلی دوم به سرانجام بردیم و در بسیاری از آمارها از آنها برتر بودیم. ما می خواستیم در لیگ اروپا هم نقش اصلی را داشته باشیم و حالا در فینال هستیم، پس بیایید امشب از صعود به فینال لذت ببریم و فردا (سه شنبه) به بازی با سویا فکر کنیم.

تیم های سویا و اینتر از ساعت 23:30 روز آدینه 31 شهریور، در ملاقات فینال لیگ اروپا در استادیوم رِین اِنرجی واقع در شهر کلن آلمان به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1170

به "کونته: یک بازی کاملاً اروپایی را به نمایش گذاشتیم، می خواستیم در لیگ اروپا نقش اصلی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: یک بازی کاملاً اروپایی را به نمایش گذاشتیم، می خواستیم در لیگ اروپا نقش اصلی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید