75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار فراوری شد

به گزارش تاورنا، سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: 75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار و آرادان و ایوانکی، مصوبه سفر رییس جمهور به استان فراوری شد.

75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار فراوری شد

حسن خیرخواه با اشاره به اقدامات اجرا شده برای اجرای طرح آبرسانی به گرمسار، به رسانه ها گفت: با توجه به مصوبات سفر رییس جمهور در زمینه تکمیل و بهره برداری از طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان، هم اکنون 75 درصد لوله های مورد احتیاج در کارخانه فراوری شده است و تمامی لوله های مورد احتیاج تا 10 روز آینده فراوری می گردد.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان اضافه کرد: لوله های فراوری شده فاقد پوشش است و عملیات پوشش داخلی و خارجی پس از تکمیل و فراوری تمام لوله ها شروع می گردد که انتظار می رود عملیات پوشش تا اوایل دی ماه کامل و لوله ها آماده حمل به گرمسار گردد.

خیرخواه اضافه کرد: طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان به طول 23 کیلومتر است که تا کنون 15 کیلومتر آن اجرا شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان هشت کیلومتر خط انتقال و احداث ساختمان پیش تصفیه به جای مانده است، گفت: پیش بینی می گردد عملیات لوله گذاری در تابستان سال آینده به اتمام برسد.

وی اعلام کرد: اجرای طرح آبرسانی به گرمسار با هدف انتقال آب پایدار آشامیدنی و صنعت مردم شهرستان های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی انجام می گردد.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: منبع تامین آب برای اجرای طرح آبرسانی سد نمرود و رودخانه حبله رود است که به وسیله خط انتقال آب به تصفیه خانه موجود گرمسار متصل می گردد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2166

به "75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 درصد لوله های طرح آبرسانی به گرمسار فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید