اروپایی ها فرصت های سرمایه گذاری در ایران را آنالیز می نمایند

به گزارش تاورنا، تهران (پانا) - حدود یک هفته بعد از اعلام شکست دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا، تارنمای بلومبرگ گزارش داد کنفرانسی با هدف جذب سرمایه گذاران اروپایی به بازار ایران و بهره برداری آنها از این بازار در صورتی که تحریم های آمریکا بار دیگر لغو شوند، قرار است ماه آینده میلادی برگزار گردد.

اروپایی ها فرصت های سرمایه گذاری در ایران را آنالیز می نمایند

با ما سفر کنید و با قیمت تور سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایرنا، در ادامه این گزارش روز گذشته بلومبرگ آمده است: براساس اعلام سازماندهندگان کنفرانس، این گردهمایی مالی در حالی توسط مجمع مالی و تجاری اروپا و ایران قرار است 24 تا 26 آذر برگزار گردد که اولین کنفرانس از این نوع گردهمایی طی دو سال اخیر خواهد بود.

به دنبال حصول توافق هسته ای میان غرب با ایران در سال 2015، برگزاری کنفرانس های بین المللی در خصوص اقتصاد، تجارت و بانکداری ایران افزایش یافت اما به دنبال خروج آمریکا از برجام با تصمیم دونالد ترامپ در تداوم برگزاری این نوع کنفرانس ها اختلال بوجود آمد.

جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا پیش از این وعده داده بود که واشنگتن را به توافق هسته ای با ایران بازگرداند. بایدن خواستار این بوده که ایران به پایبندی کامل نسبت به برجام بازگردد و در ازای آن آمریکا نیز در راستا لغو تحریم ها گام بردارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1313

به "اروپایی ها فرصت های سرمایه گذاری در ایران را آنالیز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها فرصت های سرمایه گذاری در ایران را آنالیز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید